کد خبر 406403
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

علیرضا خمسه که در سریال در حال پخش «میکائیل» بازی دارد، می‌گوید که برای اولین بار است که یک نقش جدی، جدید و ضدقهرمان ایفا کرده است.

به گزارش مشرق، علیرضا خمسه معتقد است کاراکتر آقاخان در سریال پلیسی سیروس مقدم برایش تجربه متفاوتی است.

این بازیگر گفت: از همان ابتدا طبق نوشته آقای نعمت الله نقش آقاخان برای من نوشته شده بود و اولین انتخابشان برای این نقش من بودم و اولین بار بود که یک نقش جدی و ضدقهرمان را ایفا کردم که خودم هم آن‌را دوست داشتم.

وی درباره اینکه آیا از ایفای نقش آقاخان و تجربه متفاوتی که در سریال «میکائیل» داشت رضایت دارد؟ خاطرنشان کرد: من همیشه بعد از ایفای نقش‌هایم به مخاطبانم نگاه می‌کنم. وقتی مخاطب از من راضی باشد من هم راضی هستم و خستگی‌ام درمی‌رود.

خمسه همچنین اعلام کرد که نقش آقاخان در سریال «میکائیل» تا پایان داستان حضور دارد.

بازیگر نقش باباپنجعلی در سریال «پایتخت» سپس از حضورش در سری چهارم این مجموعه گفت و افزود: «باباپنجعلی» به عنوان پدرخانواده نقی معمولی با همان ویژگی‌ها و تکیه‌کلام‌های سابقش در «پایتخت 4» حضور دارد. «پایتخت» هفته آینده در شیرگاه شمال کلید می‌خورد.

این بازیگر سینما‌، تئاتر و تلویزیون که نوروز امسال مسابقه «ثانیه‌ها» را برای شبکه دو اجرا کرد در این زمینه توضیح داد: «ثانیه‌ها» از همان ابتدا بر اساس تجربه موفق «مسابقه هفته» طراحی شد و همه کارهایش و حتی شیوه اجرایی آن نیز مشابه آن در نظر گرفته شده بود و فقط مجری برنامه مانده‌ بود که مرا به عنوان مجری انتخاب کردند‌. «ثانیه‌ها» خوشبختانه برایم تجربه موفقی در نوروز بود که مردم هم آن‌را دوست داشتند.

خمسه در پایان گفت: هدف اصلی‌ام برای اجرای مسابقه «ثانیه‌ها» این بود که برای مخاطبان اجرا داشته باشم و با آنها به گفت‌وگو بپردازم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس