کد خبر 406929
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

پس از اهالی فرهنگ و هنر، وزرای پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخصیت‌های دوست‌داشتنی کودکان، مجریان تلویزیون نیز به پویش مطالعاتی «خانواده» با شعار «من خانواده‌ام را دوست دارم» پیوستند.

به گزارش مشرق، در راستای پیوستن چهره‌های فرهنگی و هنری پس از چهره‌هایی چون غلامعلی حدادعادل، حامد زمانی، محمدرضا زائری و داریوش فرضیایی اینبار نوبت به مجریان سیمای جمهوری اسلامی رسید. مرتضی حیدری، محمدجعفر خسروی و ژاله صادقیان 3 مجری هستند که به پویش مطالعاتی «من خانواده ام را دوست دارم» پیوستند.


مرتضی حیدری، مجری باسابقه گفت‌وگوهای ویژه تلویزیون، ضمن درخواست از خانواده‌ها برای اهمیت دادن به خرید، خواندن و تشویق اعضای خانواده، گفت: «مقوله فرهنگ در هر خانواده‌ای جزء حیاتی‌ترین امور است و در بین نیازهای فرهنگی، هیچ چیزی جای کتاب را نمی‌گیرد.»



محمدجعفر خسروی، مجری برنامه «زنده‌باد زندگی»، دوست داشتن خانواده را تنها یک اتفاق عاطفی ندانست و گفت: «دوام و قوام عاطفه یک فرد نسبت به خانواده‌اش در نوع رفتار او متجلی می‌شود که رفتار آدم متأثر از معرفت، آگاهی و بینش اوست». وی مطالعه کتاب «خانواده» و کتاب‌هایی از این قسم، را برای تصحیح و تکمیل نگاه‌مان نسبت به خانواده، ضروری دانست.


ژاله صادقیان، مجری برنامه‌های خانواده سیما، نیز ضمن پیوستن به این پویش گفت: «برای اینکه یک خانواده خوب و سالم داشته باشیم، بهتر است که اطلاعاتی از راه‌های مختلف کسب کنیم. یکی از این راه‌ها، خواندن کتاب‌هایی در مورد خانواده و شکل نگهداری خانواده است.» وی از خانواده‌های ایرانی درخواست کرد که با ارتقای دانش خانوادگی‌شان، خانواده‌های سالم‌تر و موفق‌تری داشته باشند.

مجریان صدا و سیما در کمپین «خانواده» + فیلم
پیش از این چهره‌هایی چون غلامعلی حدادعادل، احمد مسجدجامعی، محمدحسین صفارهرندی، محمدرضا زائری، هرمز شجاعی‌مهر، داریوش فرضیایی، محمد مسلمی، علی فروتن، حمید گلی و حامد زمانی در این پویش که هم‌زمان با دومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «خانواده» از انتشارات صهبا برگزار می‌شود؛ شرکت کرده‌اند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس