کد خبر 406668
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲

یک روزنامه معتبر آلمانی بعد از استعفای کادر پزشکی بایرن مونیخ از پپ گواردیولا انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، 2 روز بعد از استعفای دکتر مولر‌ ولفارت و همکارانش از کادر پزشکی بایرنی‌ها، روزنامه تاگس اشپیگل در تحلیلی به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخته است.

تحلیل‌گر این روزنامه معتبر در مقاله‌ای با عنوان‌‌ »آقای گواردیولا، آنقدر نیش زدی که مولر ولفارت را فراری دادی» به تحلیل اتفاقی که نزد مونیخی‌ها افتاد، پرداخته است.

در این گزارش ابتدا عنوان شد پزشک مجرب مونیخی‌‌ها که 40 سال مسئولیت امور پزشکی تیم پرافتخار ژرمن‌ها را داشت، تحت تاثیر انتقاد‌های گواردیولا، مجبور به استعفا شد.

 

تاگس اشپیگل نوشت: بعد از بازی منجر به باخت 3 بر یک از پورتو پرتغال، ظاهرا در رختکن مشاجره‌ای میان کارل هاینس رومینیگه،‌معاون بایرن و دکتر ولفارت پیش آمد. نفر دوم مونیخ اعتقاد داشته شمار زیاد مصدوم‌‌های تیم به خاطر روش‌های درمانی این پزشک بوده است.

به همین دلیل پنج‌شنبه ولفارت از مقامش به همراه دستیاران خود استفعا کرد. در ‌آن هنگام گواردیولا عنوان کرد برای دکتر کناره‌ گرفته، احترام زیادی قائل بوده و به تصمیمش احترام می‌گذارد.

نویسنده این روزنامه افزود: در ظاهر قضیه، این اتفاق تحت تاثیر ناراحتی رومینیگه بوده اما در اصل به ناراحتی گواردیولا سرقضیه مصدومیت تیاگو آلکانترا و طول کشیدن دوره آسیب‌دیدگی وی، مربوط می‌شود.

 

اتفاقی که باعث شد تا سرمربی اسپانیای در اظهار نظرات بعدی خود، به طور ضمنی هرازگاهی از مولر ولفارت، انتقاد کند.

نگارنده مقاله به طور غیر مستقیم عنوان کرده است تحت تاثیر انتقاد‌های مستمر گواردیولا و نیش زبان‌ وی، پزشک با سابقه جا را برای دکتری جدید باز کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس