کد خبر 40631
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴

نويسنده "جانستان کابلستان" که اين سفرنامه خود را در نمايشگاه رونمايي مي‌کند، از نگارش رماني ديگر با قلم خود خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، رضا اميرخاني نويسنده و رمان‌نويس همزمان با نمايشگاه کتاب تهران، تازه‌ترين اثر خود را با عنوان قبلي "جانستان کابلستان" در قالب 9فصل با حجمي 300صفحه‌اي عرضه خواهد کرد.

اميرخاني در همين رابطه در گفتگو با خبرنگار ما، با اعلام اين مطلب افزود: "مور و تيمور"، "مشهوراتِ هرات"، "متواتراتِ هرات"، "تحريراتِ هرات"، "زائر زار و نزارِ مزار"، "بلخ...الخ"، "تقابل با کابل" و "بلاکش هندوکش" و "انتخاباتيات" عناوين اين فصول اين سفرنامه محسوب مي‌شود که توسط نشر افق به زير چاپ مي‌رود.

به گفته اين نويسنده پس از انتخابات رياست‌جمهوري کشورمان و حوادث پس از آن که همگي به نوعي آن را تجربه کرديم، انتخابات عراق، لبنان و افغانستان هم در خاورميانه شکل گرفت و با توجه به هدف خودم در نوشتن اين کتاب سعي کردم که از نزديک اين اتفاقات را ببينم و در اين ميان به نظرم آمد حوادث افغانستان موضوع مناسبتري براي نوشتن است.

گفتني است که اين اثر حاصل سفر اين نويسنده به افغانستان در سال 88 بوده که شرح آن را در قالب "جانستان کابلستان" به نگارش درآورده است.

نويسنده رمان "نفحات نفت" در ادامه خبر داد: بعد از نوشتن "نفحات نفت" و "جانستان کابلستان" کتاب بعدي من قطعا رمان خواد بود که شايد سال آينده به اتمام برسد.

آنگونه که عنوان شده آثار ديگر اين نويسنده نيز به ترتيب در چاپ دوازدهم «ناصر ارمني»، چاپ بيستم «داستان سيستان»، چاپ ششم «نفحات نفت»، چاپ سوم «سرلوحه‌ها»، چاپ بيست و يکم «ارميا»، چاپ نهم «بيوتن»، چاپ بيستم «نشت نشا»، چاپ سيزدهم «از به» و چاپ سي‌ و دوم «من او» در نمايشگاه عرضه خواهد شد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس