کد خبر 405615
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

تهیه‌کننده «پایتخت ۴» از پایان ضبط بخش چین خبر داد و از شهر ممنوعه، اپرا، باغ وحش بزرگ، بازار بزرگ، دیوار چین، مترو و اماکن پرتردد چین به عنوان لوکیشن‌های اصلی این بخش نام برد.

به گزارش مشرق، الهام غفوری با اعلام خبر بازگشت عوامل «پایتخت ۴» به کشور درباره سفر چین توضیح داد: در مدت کوتاهی که در چین به سر بردیم، ضبط در لوکیشن‌های مختلف این کشور به انجام رسید و البته در این سفر، از جمع بازیگران اصلی فقط احمد مهرانفر و ژانگ منگ هان مقابل دوربین رفتند.

وی افزود: از جمله لوکیشن‌هایی که ضبط «پایتخت ۴» در آن به انجام رسید، می‌توان از شهر ممنوعه، اپرای چین، باغ وحش بزرگ چین، بازار بزرگ چین، دیوار چین، مترو و اماکن پرتردد چین نام برد.

این تهیه‌کننده تأکید کرد: تصویربرداری در چین با نگاهی زنده و مستندگونه همراه بوده و بخش‌های مختلف آن قرار است در دل ۲۶ قسمت کار دیده شود.

غفوری یادآور شد: خیلی زود چند بازیگر چهره به عنوان بازیگر اصلی به پروژه اضافه می‌شود. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت، گروه در شیرگاه مستقر می‌شوند و تصویربرداری بخش شمال کشور آغاز می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود از آنجا که کل قصه این سری از سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری که توسط محسن تنابنده طراحی شده و در حال نگارش است، در ماه مبارک رمضان روایت می‌شود، بیشتر قصه خانواده معمولی در مازندران بگذرد.

در این مجموعه تلویزیونی که اکثر بازیگران اصلی همچون محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ‌هان، هومن حاجی‌عبدالهی و با حضور علیرضا خمسه بازی خواهند داشت، قصه‌ای دیگر از خانواده معمولی روایت می‌شود که در ۲۶ قسمت در ماه مبارک روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

«پایتخت ۴» در شهر ممنوعه و دیوار چین + عکس
«پایتخت ۴» در شهر ممنوعه و دیوار چین + عکس«پایتخت ۴» در شهر ممنوعه و دیوار چین + عکس

«پایتخت ۴» در شهر ممنوعه و دیوار چین + عکس«پایتخت ۴» در شهر ممنوعه و دیوار چین + عکس
«پایتخت ۴» در شهر ممنوعه و دیوار چین + عکس«پایتخت ۴» در شهر ممنوعه و دیوار چین + عکس«پایتخت ۴» در شهر ممنوعه و دیوار چین + عکس
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    تا 10سال دیگه... این شما و این هم پایتخت 100 !!!
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    ايول پايتخت
  • hamid ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    حجاب چوچانگ از بانوی ایرانی بهتره!!!!
  • 896 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 1
    تاكي پايتخت ****پول بيت المال را خرج اين جماعت منور الفكر كردن درست نيست
  • ایرانی ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    1 0
    اولا پول بیت المال نیست، پول تهیه کننده است دوما خرج شدن پول بیت المال واسه خندوندن ملت خیلی بهتر از ریختن دهها میلیارد تومان پول بیت المال تو حلق مربی تیم ملی فوتباله
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    گل گفتی
  • چوچانگشون ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    دوستان خوبم هر کار خوبی منتقد هم دارد.هر کار نه چندان خوبی هم موافقانی. راستی اون بچه چینیه بامزست.نه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس