هیلاری کلینتون که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا شده است گفت که اوضاع این کشور هنوز به نفع ثرتمندان است و مدیران ارشد ۳۰۰ برابر کارمندان معمولی حقوق دریافت می‌کنند.

مدیران ارشد درآمریکا ۳۰۰ برابر کارمندان معمولی حقوق می‌گیرند
به گزارش مشرق،  وزیر امورخارجه سابق آمریکا که برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ از حزب دموکرات نامزد شده است روز گذشته نخستین جلسه انتخاباتی خود را در ایالت آیووا برگزار کرد.

هیلاری کلینتون در این گفتگوی انتخاباتی به تشریح سیاستها و اولویتهای کاری اش پرداخت.

کلینتون گفت: مردم آمریکا دوران بسیار دشوار اقتصادی را پشت سر گذاشته اند. وضع آمریکا و اقتصاد کشور بسیار بهتر از گذشته شده است اما باید گفت که هنوز اوضاع کشور به صورتی است که به نفع ثروتمندان است. این وضع مشکل دارد.

وی افزود: وقتی حقوق مدیران ارشد سیصد برابر کارکنان معمولی در آمریکاست، متوجه می شویم مشکلی وجود دارد. وقتی مالکان بنگاههای بزرگ مالی، کمتر از مردم با درامد پایین مالیات می پردازند، متوجه می شویم مشکلی در کشور وجود دارد.

کلینتون ادامه داد: وقتی دانشجویان و خانواده هایشان برای تحصیل مجبور می شوند به شدت مقروض شوند، متوجه می شویم در کشور مشکلی وجود دارد. در همین ایالت آیووا ، فارغ التحصیلان دانشگاهها با بدهی سی هزار دلاری دانشگاه را ترک می کنند. بیشترین بار بدهی مردم آمریکا نیز به همین مسئله مربوط است. باید فکر کنیم و ببینیم چگونه می توانیم کشورمان را بار دیگر در مسیر درست قرار بدهیم.

وی گفت: من به آن علت برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده ام که فکر می کنم مردم آمریکا و خانواده های آنها به قهرمان نیاز دارند و من می خواهم همان قهرمان باشم. می خواهم برای دفاع از حقوق مردم بایستم و مبارزه کنم تا آنکه آنها فقط زندگی خود را پیش نبرند بلکه در زندگی خود پیشرفت داشته باشند. یکی از برنامه های انتخاباتی من، مقابله با پول بدون حساب و کتاب در انتخابات آمریکا است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    و در ایران .1000برابر ! پول استفاده ار اینترنتشون فقط 500 میلیون شده !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس