کد خبر 405507
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۴

فرماندار اراک گفت: در حال حاضر ثبت نام موردی از افراد برای دریافت یارانه در فرمانداری اراک انجام می‎شود و آیین نامه ثبت نام از تمامی افراد برای دریافت یارانه هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش مشرق، حسین بختیاری با اشاره به ثبت نام موردی برخی افراد برای دریافت یارانه اظهار داشت: ثبت نام موردی افراد برای دریافت یارانه شامل کسانی که ازدواج کرده، افرادی که دارای فرزند شده و یا افرادی که جزو لیست افراد خانواده نام برده نشده اند انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ثبت نام برای دریافت یارانه از افراد خاص انجام شده و شامل حال همه کس نمی‌شود، گروهی از افراد که جزو افراد خانواده نام برده نشده‎اند پیگیری می‎شود تا در لیست افراد خانواده قرار گرفته و یارانه آنها واریز شود.

فرماندار اراک تصریح کرد: گروهی نیز از ابتدا به دلایلی مانند نا آگاهی  یا به دلایلی مانند بیماری موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز با توجه با آیین نامه جدید که در حال اجراست به فرمانداری مراجع و مشکل خود را حل کنند.

بختیاری با اشاره به وظایف فرمانداری گفت: فرمانداری در چارچوب مقررات کشوری آمادگی همه نوع همکاری را داشته و به کسانی که دارای شرایط مذکور باشند کمک می‎کند.

وی افزود: در رابطه با کسانی که در دوره قبل ثبت نام نکرده و اکنون مایلند به جمع یارانه بگیران اضافه شوند و شرایط نام برده را ندارند خبرهایی در رابطه با ابلاغ آیین نامه از سوی دولت و وزارت کشور به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها شنیده شده اما هنوز این آیین نامه رسما ابلاغ نشده است.

فرماندار اراک تصریح کرد: آیین نامه فعلی که در حال اجرا است شامل همه افراد متقاضی دریافت یارانه نمی‎شود و آیین نامه دوم که هنوز ابلاغ نشده همه افراد را دربر می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس