کد خبر 405142
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

دبیر اجرایی کمپین آرامش سلامت روان از هدیه ۲۰۰ هنرمند، ورزشکار و اهالی رسانه به عنوان "بخشش" به ۵ هزار کودک با هدف نیل جامعه به سمت فراگیری روش‌های آرام سازی در مواجهه با دغدغه‌های زندگی خبر داد.

 به گزارش مشرق، مسعود جلالی دبیر اجرایی کمپین آرامش سلامت روان، با اشاره به اینکه کمپین آرامش سلامت روان که با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از هنرمندان سینما، ورزشکاران و اهالی رسانه با هدف نیل جامعه به سمت فراگیری روش‌های آرام سازی در مواجهه با دغدغه‌های زندگی شهرنشینی شروع به کار کرده است، اظهار داشت: این کمپین در نخستین قدم از فعالیت خود که "بخشش" نام گرفت توفیق ارائه خدمت به ۵ هزار کودک و نوجوان نیازمند را در قالب اهدا پوشاک کامل برای سال جدید را پیدا کردند.

دبیر اجرایی کمپین آرامش سلامت روان ادامه داد: همچنین در قالب طرح "هدیه خدا" بیش از ۳ هزار بسته مواد غذایی مورد نیاز خانوار به خانواده‌های نیازمند شهر تهران اهدا شد.

جلالی تصریح کرد: در دومین قدم از این طرح قرار است به مقوله آرامش معنوی توجه ویژه ای شود و اهداف و نتایج ماحصل از این قدم توسط کارشناسان و طراحان این کمپین تبیین شود.

دبیر اجرایی کمپین آرامش سلامت روان خاطرنشان کرد‌: آروزی حامیان و مجریان این طرح این است که در سال جدید به ایده‌آل‌های یک زندگی ایرانی اسلامی نزدیکتر شویم و بتوانیم به نحوی موثرتر اقشار کمتر توجه شده در جامعه را مورد حمایت و تشویق قرار دهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس