کد خبر 404512
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

بیژن مقانلو گفت: اگر باقری معتمد حرفی دارد به خودم بگوید چون من آدم انتقادپذیری هستم.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص ناراحتی محمد باقری معتمد، اظهار کرد: من شنیده‌ام که معتمد گفته است که اگر لب باز کند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوست دارم صحبت‌های وی را بشنوم. با شناختی که از او دارم این صحبت‌ها را از او بعید می دانم. در حق باقری معتمد چه کم کاری کردیم که ما را بی‌مهر خطاب می‌کند.

وی در ادامه افزود: برای بازی‌های آسیایی که انتخابی رسمی انجام دادیم. در بقیه تورنمنت‌ها نیز معتمد حضور داشته است. برای مسابقه‌های جهانی ما با بازیکنان جلسه داشتیم و قرار بر این شد که بهنام اسبقی که رنکینگ سه المپیکی دارد به مسابقه‌های جهانی اعزام شود، زیرا شانس اسبقی برای راهیابی به المپیک زیاد است. نخواستیم این شانس را از او بگیریم، اما بعد از آن اسبقی به دلیل مصدومیت مجبور شد از اردوی تیم ملی کناره‌گیری کند. بعد که معتمد در تورنمنت هلند مصدوم شد قرار شد ما منتظر نامه پزشکی وی باشیم. من هنوز هم دلیل دلخوری معتمد را نمی‌دانم. اگر مشکلی هست به خود من بگوید.

مقانلو تصریح کرد: ما باید تکلیف ترکیب تیم ملی را مشخص می‌کردیم. در حال حاضر نصر آزادانی در وزن 68 کیلوگرم در ترکیب حضور دارد و به دلیل سوابق فعالیت‌ها و قدمت حضورش در تیم ملی کاپیتانی تیم ملی نیز به نصر آزادانی رسید.

وی در پایان گفت: وضعیت اردوهای تیم ملی در حال حاضر خوب است. هر تیمی بالاخره مشکلات خاص خود را دارد. امسال سال سختی برای تکواندو است و از رسانه‌ها می‌خواهم که به ما کمک کنند، نه این که بر مشکلات تیم ملی دامن بزنند و حاشیه سازی کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس