کد خبر 404332
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برای حضور در فینال جام جهانی کشتی آزاد راهی جز شکست آذربایجان نداریم.

به گزارش مشرق، امیر توکلیان درباره پیروزی‌های قاطع ایران مقابل بلاروس و ترکیه در نخستین روز جام جهانی کشتی آزاد گفت:‌ با توجه به شناختی که از حریفان داشتیم و آنالیز رقبا به میدان رفتیم که خوشبختانه دستورات کادر فنی را به خوبی روی تشک پیاده کردند و به پیروزی دست یافتیم.

وی ادامه داد: تمام بچه‌ها در این دو مسابقه عملکرد خوبی داشتند و از همه راضی بودیم، البته در یکی دو مسابقه می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، اما در مجموع نتایج قابل قبول بود. برخی از کشتی‌گیران با وجود پیروزی مقابل حریفان اشتباهات فنی داشتند، اما توانایی کشتی‌گیران ما بالا است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص دیدار با آذربایجان برای حضور در فینال گفت: راهی جز شکست آذربایجان نداریم و تنها به تکرار عنوان قهرمانی فکر می‌کنیم. آذربایجان اصلی‌ترین حریف ما در مرحله گروهی و سخت‌ترین دیدار ما در جام جهانی است که باید با دقت مقابل این تیم ظاهر شویم. کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، اما امیدواریم مانند سه سال گذشته این تیم را شکست دهیم و با کسب عنوان قهرمانی دل مردم را شاد کنیم.

توکلیان خاطرنشان کرد: از تمام ایرانیانی که به سالن مسابقات آمدند و تیم کشورشان را تشویق کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. دیدار سختی داریم، اما مانند مسابقات گذشته با تمام وجود به میدان خواهیم رفت تا برنده باشیم چون تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نخستین روز رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد به ترتیب مقابل بلاروس و ترکیه به پیروزی دست یافت تا شانس اصلی حضور در فینال از گروه دوم باشد. تیم کشورمان در آخرین دیدارش از ساعت 24 بامداد فردا (دوشنبه) به مصاف آذربایجان خواهد رفت که در صورت پیروزی فینالیست خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس