کد خبر 403760
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

تیم نماینده مشهد در لیگ برتر در آستانه انحلال قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پدیده که فعالیت خود را به عنوان تیمی خصوصی از لیگ دسته اول و آزادگان آغاز کرده است، بعد از صعود به لیگ برتر و در آستانه نیم فصل دوم با مشکلات مدیریتی مواجه شد و شرایطی به وجود آمده که این تیم در آستانه انحلال قرار گرفته است.

پدیده که با حضورش توانست هواداران فوتبال‌دوست مشهدی را به استادیوم‌ها بکشاند و با ایجاد استادیوم اختصاصی، زمین تمرین و منابع مالی ظهور یک تیم خصوصی با برنامه‌ریزی مدون را نوید می‌داد به ناگاه با مشکلات مدیریتی مواجه شد و در نهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفته که صحبت از انحلال این تیم به گوش می‌رسد.

علیرضا مرزبان که این روزها بیشتر از تمرکز روی مسائل فنی تیمش باید نگران قهر و آشتی‌های بازیکنانش به دلیل پاس نشدن چک‌های‌شان باشد، روز گذشته با خبر عجیبی از مسوولان تیمش مواجه شد و به سرمربی پدیده اعلام شد از منابع مالی خبری نیست و پولی در اختیارشان قرار نخواهد گرفت.

فوتبال مشهد البته با این مسائل غریبه نیست و علیرغم اینکه به عنوان قطبی اقتصادی و توریستی محسوب می‌شود از داشتن نماینده در لیگ برتر محروم خواهد شد. پیش از این ابومسلم و پیام هم که از تیم‌های باسابقه‌تر مشهد محسوب می‌شوند به دلایل مشابه از صحنه فوتبال ایران محو شدند.

با این تفاسیر پدیده در مسیری قرار گرفته که بعد از یک فصل حضور در لیگ برتر که یک نیم فصل آن را در جمع بزرگان لیگ قرار گرفته بود در آستانه سقوط و انحلال قرار گرفته است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس