کد خبر 403191
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

هفته بیست و چهارم لیگ در حالی امروز به پایان یافت که این هفته در سه روز مختلف برگزار شد که در این هفته چهار تساوی به دست آمده و 4 پیروزی دیگر لیگ کاملا در اختیار تیم های میزبان بود.

به گزارش مشرق، هفته 24 لیگ در حالی به پایان رسید که آمار 15 گل زده برای 8 بازی اصلا آمار خوبی به حساب نیامده و با 4 تساوی در این هفته، بازی های کاملا معمولی را در این هفته دیدیم، هر چند بازی های جذاب و پرگلی مثل برد فولاد مقابل استقلال و یا تساوی راه آهن مقابل پرسپولیس هم در این هفته وجود داشت.

بازی هفته: فولاد - استقلال

ترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در استادیوم غدیر علاوه بر حواشی قبل و بعد از بازی، حضور پرتعداد و پرشور هواداران و فوتبالی زیبا و هجومی از سوی هر دو تیم با کامبک فوق العاده فولادی ها در کمتر از ده دقیقه همراه شد تا باز هم امیر قلعه نویی برای چندمین مرتبه در این فصل لیگ بازی برده با شکست عوض کند.

مربی هفته: دراگان اسکوچیچ

ترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

در حالی که قلعه نویی در کنفرانس پیش از بازی مقابل فولاد از اهواز بعنوان شهر دوم استقلال یاد کرده بود، با گل زودهنگام رضا عنایتی خیلی زود سه امتیاز را در جیب خود می دید، اما دراگان اسکوچیچ در بین دو نیمه و با نکات فنی و تاکتیکی لازم، ضد تاکتیک لازمه را به شاگردانش گوشزد کرده و توانست بازی باخته را پس از شش بازی بدون برد، به یک سه امتیاز حساس و به موقع خانگی تبدیل کند.

پدیده هفته: روزبه چشمی

ترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

مدافع میانی خوش قد و قامت صبایی ها در این هفته مثل یک دفاع با تجربه و پخته عمل کرد؛ مدافع تیم ملی امید در این بازی علاوه بر موفقیت در کارهای دفاعی، روی گل اول تیمش نیز تاثیر بسزایی داشت تا بازی خوب خود را تکمیل کرده باشد.

دروازه بان هفته: مهرداد طهماسبی

ترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

گلر جوان تیم صبا در این هفته و در بازی حساس تیمش برابر سپاهان بارها و بارها دروازه اش تا آستانه فروریختن هم پیش رفت ولی با جایگیری های خوب، عکس العمل فوق العاده و سیو های دیدنی مانع از گل خوردن تیمش در مقابل خط حمله قدرتمند سپاهان شد.

بازیکن ناکام هفته: رضا حقیقی

ترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

بازیکن پرحاشیه پدیده که با سر و صدا از پرسپولیس جدا شده و به پرسپولیس پیوسته بود، در دیدار این هفته تیمش برابرسایپا، با مشتی که روانه صورت سجاد مشکل پور شد، بار دیگر از زمین مسابقه اخراج شد تا برای چندمین بار در این فصل برای تیم هایش حاشیه ساز شده باشد.

بازیکن هفته: اسماعیل شریفات

ترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

مهاجم ریزنقش و تکنیکی فولاد خوزستان در این هفته توانست برابر تیم سابقش عملکردی عالی به نمایش گذاشته و بارها و بارها با دور زدن خط دفاعی استقلال دروازه فروزان را تهدید کرده و با به ثمر رساندن گل اول تیمش زمینه ساز این پیروزی شیرین و سرنوشت ساز بود.

تیم منتخب هفته از دید طرفداری

ترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس