کد خبر 403736
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

دنیل رادکلیف در حال مذاکره برای ایفای نقش خالق بازی کامپیوتری «جی‌تی‌ای» است.

به گزارش مشرق، دنیل رادکلیف قرار است برای کمپانی بی‌بی‌سی فیلمز نقش خالق یکی از موفق‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی تاریخ را ایفا کند؛ داستان اینکه چطور سم هاوزر خالق بازی «دزدی بزرگ اتومبیل» (جی‌تی‌ای) با یکی از وکلای اهل میامی که می‌خواست خشونت در بازی‌های ویدیویی را ممنوع کند مبارزه کرد.

هاوزر موسس بریتانیایی کمپانی راک‌استار گیمز است، همان شرکتی که مجموعه بازی‌های «جی‌تی‌ای» و همچنین «مکس پین» و «رد دد ریدمپشن» را خلق کرد. او در سال‌های اولیه بازی‌های خود با جک تامپسون مبارزه کرد. تامپسون بعد از سال‌ها مبارزه با بازی‌هایی که از خشونت استفاده می‌کردند در سال ۲۰۰۸ به خاطر رفتار ناشایست، مجوز وکالت خود را از دست داد. او به شدت توجهش را بر مجموعه بازی‌های جی‌تی‌ای راک‌استار گیمز متمرکز کرده بود که در آن بازیکن کنترل گانگستری را در دست دارد که ماشین می‌دزدد، حمله می‌کند و کارهای جنایت‌کارانه دیگر انجام می‌دهد. این یکی از محبوب‌ترین و خوش نقدترین بازی‌های تاریخ است، اما منتقدان و بازیکنان ناراحتی خود را از نحوه نمایش زنان در آن ابراز کرده‌اند.

ماه دسامبر گذشته مغازه تارگت که یکی از بزرگترین مغازه‌های کشور استرالیاست بازی «جی‌تی‌ای V» را به خاطر مضمون‌های خشن از لیست بازی‌های فروخته‌شده‌اش حذف کرد.

اوون هریس که اخیرا پروسه کارگردانی فیلم «دوستانت را بکش» با نقش‌آفرینی نیکولاس هولت و جیمز کوردن را به پایان رسانده، مسئولیت کارگردانی فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت؛ فیلمی که نامش را از بازی‌ها می‌گیرد و بر اساس کتاب «دزدیده شده: داستان قانون‌شکنی دزدی بزرگ اتومبیل» نوشته ویدیو کوشنر ساخته خواهد شد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس