کد خبر 403370
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران گفت: از هواداران می‌خواهم هر طور می‌توانند برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند. فقط کسی که در پرسپولیس بازی کرده است، می‌داند سکوهای پر از تماشاگر یعنی چه و چه حال و هوایی ایجاد می‌کند.

به گزارش مشرق، احمدرضا عابدزاده گفت: بازی امروز برابر النصر سرنوشت ساز است. این بازی نه فقط برای پرسپولیس یا فوتبال ایران بلکه حتی برای آنهایی که شاید علاقه چندانی به فوتبال نداشته باشند، هم بسیار مهم است. بازی با تیم‌های عربستانی همیشه برای مردم ما و همچنین برای آنها بسیار اهمیت دارد. جدا از این مطلب نتیجه این بازی می‌تواند سرنوشت روزهای آینده تیم را مشخص کند.

وی ادامه داد: پیروزی در این بازی تدارکاتی برای صعود از گروه خواهد بود و به همین دلیل تعیین کننده است که اگر می‌توانیم برای حمایت از تیم خودمان به ورزشگاه برویم. شاید بعضی فکر کنند این حرف‌ها شعار است اما همه آنهایی که بویژه در پرسپولیس بازی کرده‌اند خوب می‌دانند وقتی تیم در شرایط سخت قرار می‌گیرد حضور پر تعداد تماشاگران و حمایت آنها تا دقیقه 90 چقدر تاثیر روانی مثبت ایجاد می‌کند.

عابدزاده خاطرنشان کرد: به هر حال پرسپولیس تیم محبوب همه ما است و نمی‌توانیم پشت آن را هم در یک بازی آسیایی و رقابت با یک تیم عربستانی خالی کنیم. البته این حضور باید با حمایت همه جانبه از دقیقه یک تا سوت پایان بازی باشد. پرسپولیس هنوز در صدر جدول گروه است و شانس خوبی داریم.

مربی سابق این تیم در ادامه گفت: تا اینجا نتایج لیگ هر چه بوده است را باید فراموش کنیم و با حضور در این بازی، بدون آنکه انرژی خودمان را صرف پرداخت به حریف و سایر مسائل کنیم باید با تمام قوا به تشویق بازیکنان خودی بپردازیم. حالا هم که شرایطی فراهم شد تا هواداران برای ورود به ورزشگاه هزینه نکنند، بهترین فرصت است.

وی در پایان گفت: من همیشه آماده بوده‌ام و هر کاری که از دستم بر می‌آید برای پرسپولیس انجام بدهم و حالا هم شرایط تغییر نکرده است و برای هر حمایتی آماده‌ام.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس