کد خبر 402957
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

سرپرست نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما از لحاظ فنی از سرمربی تیم ملی راضی هستیم هرچند که او نتایج خوبی کسب نکرده است.

به گزارش مشرق، محمود اسلامیان پس از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه در خصوص بحث ادامه فعالیت کارلوس کی‌روش صحبت کردیم. اعضای هیأت رئیسه موافق ادامه همکاری با کی‌روش بودند و حالا قرار شده کفاشیان با او صحبت کند تا در صورتی که سرمربی تیم ملی خودش قصد ادامه فعالیت داشت، این امر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: به هر حال ما از لحاظ فنی از عملکرد کی‌روش راضی هستیم هر چند که نتایج خوبی کسب نکرده است اما موافق ماندن او هستیم و حالا باید نظر خود کی‌روش در این زمینه گرفته شود. شما ببینید فاصله خط دفاعی ما تا حمله 25 متر شده است که طبق استانداردهای جهانی است. ما در دفاع خوب عمل می‌کنیم اما در حمله مشکلاتی داریم که باید آنها برطرف شود.

سرپرست نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال افزود: به شخصه معتقدم سرمربی پست مدیریتی است که باید در بحث حل شدن مسائل بیشتر صبر داشت و یک مدیر در این زمینه صبر بیشتری داشته باشد. قرار شده کفاشیان با کی‌روش صحبت کند تا در صورت تمایل او این همکاری ادامه داشته باشد.

اسلامیان در خصوص اینکه آیا در مورد سایر گزینه‌ها هم صحبتی شده یا خیر، گفت: خیر در مورد گزینه‌های دیگر صحبت نشد و قرار است امروز یا فردا کفاشیان با کی‌روش صحبت کند تا در این زمینه تصمیم لازم گرفته شود.

وی در مورد اینکه آیا اصراری از سوی اعضای هیأت رئیسه مبنی بر ماندن یا رفتن کی‌روش وجود داشته، تاکید کرد: ما با کسی تعارف نداریم. همه در ماندن کی‌روش راضی هستند اما این مسئله یک موضوع دو طرفه است و باید سرمربی هم راضی باشد.

اسلامیان در مورد اینکه آیا به خاطر مسائل غرامت چنین صحبت‌هایی عنوان می‌کند، تصریح کرد: ما بر اساس استانداردهای قرارداد تصمیم می‌گیریم و بیش از این هم نمی‌توانم توضیح دهم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس