کد خبر 402767
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

مسابقه "تهران تاکسی" کاری از گروه اقتصاد و جامعه هر شب ساعت 21 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ این مسابقه با مشارکت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در 26 قسمت 60 دقیقه ای تهیه و تولید شده و امید محمدیان امیری کارگردان و تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. 

امیری در توضیح ساختار این مسابقه گفت: در هر برنامه 12 شرکت کننده از کارکنان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی به عنوان رقابت کننده حضور دارند. 23 قسمت این مسابقه ویژه آقایان و 3 قسمت برای خانم ها در نظر گرفته شده است. 

امیری ادامه داد: در قسمت اول این مسابقه 25 سوال از شرکت کنندگان پرسیده می شود و هر شرکت کننده ای که زودتر زنگ بزند، می‌تواند جواب سوال را بدهد و در صورت اشتباه بودن پاسخ چراغ شرکت کننده خاموش می شود. 

وی محور سوالات  مسابقه "تهران تاکسی" را شامل اطلاعات عمومی – قوانین تاکسیرانی – قوانین راهنمایی و رانندگی – نکات فرهنگی و شهرشناسی ذکر کرد.

امیری در ادامه با اشاره به مرحله دوم این مسابقه توضیح داد: در این بخش امتیازات شرکت کنندگان از طریق نمایشگر نمایش داده می‌شود و 6 نفری که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند،به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. رقابت مرحله دوم سنجش تست اعصاب است که شرکت کنندگان باید  یک حلقه را  از مدار الکترونیکی عبور دهند و در صورت برخورد با مدار الکترونیکی افکت‌های خاصی مانند صدای تصادف، بوق و... پخش می‌شود. 

تهیه کننده مسابقه تهران تاکسی با اشاره به بخش‌‌های پایانی این مسابقه گفت:  بازیهای جعبه ای ،دوربین مخفی، عیب یابی خودرو و در قست آخر بخش 300 ثانیه است که شرکت کننده با کمک همکار و بستگان خودشان پازل تصویری مسابقه را کامل کنند.  

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج، هیات داوری این مسابقه متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی، پلیس راهنمایی و رانندگی، پیشکسوتان تاکسیرانی و ... است که جمعا 4 داور را شامل می شوند. همچنین جایزه نفر اول یک میلیون تومان، نفر دوم 500 میلیون تومان، نفر سوم 250 تومان است. 

سایر عوامل تولید مسابقه تهران تاکسی عبارتند از:طراح و مجری طرح: نسترن فتح الهی، اجراء دکور: مظفر شجاعی و فرخ مختاری، طراحی سوالات تاکسیرانی: کاووس صفایی، تدوین و کارگردان هنری سید عابدین حسینی مقدم و ... است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس