کد خبر 402657
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای حضور هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس به جمع‌بندی رسیدیم.

به گزارش مشرق، امیررضا خادم درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: این موضوع به سازمان خصوصی‌سازی ربط دارد و دخالت مستقیم نداریم. هر خریداری اعلام آمادگی کند می‌تواند باشگاه را بخرد.

وی درباره آسان شدن شرایط واگذاری گفت: ابتدا این شرایط دو سال بود که بعد به چهارسال و بعد از آن پنج سال تغییر پیدا کرد. پرداخت ابتدایی هم از 40درصد به 20درصد رسیده است.

وی درباره صحبت‌هایی در خصوص تغییرات کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: یکی دو ماه پیش باید این تغییرات اتفاق می‌افتاد حالا هم تقریباً کادر فنی نهایی شده امیدواریم که نتایج مطلوب به دست بیاید. کادر فنی قبلی فعالیت‌هایی داشته که برای ما قابل احترام است به هر حال حرمت مربیان باید حفظ شود.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که در جریان مذاکرات پرسپولیس با برانکو هستید، عنوان کرد:‌ این صحبت‌ها نهایی شده، باشگاه هر تصمیمی بگیرد ما حمایت می‌کنیم در چند روز آینده نتیجه را باشگاه اعلام خواهد کرد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری‌ سرخابی‌ها به بخش خصوصی درباره اضافه شدن هدایتی به جمع هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: چند نفر استعفا داده‌اند به جمع‌بندی‌هایی رسیده‌ایم و صحبت‌هایی در این خصوص شده در چند روز آینده اعلام می‌کنیم.

خادم در پایان از توافق استقلالی‌ها با همان اسپانسر قبلی خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هانون ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    مردم از ابتدا این جمع بندی رو داشتند فقط باید یه اندک ،ناچیز، بیت المالی حیف و میل می شد تا متخصصین امر به باور مردم ایمان بیاورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس