کد خبر 402525
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

معاون فراری دیکتاتور معدوم عراق و فرمانده کنونی حزب منحله بعث در این کشور ضمن استقبال از تجاوز عربستان به یمن خواستار دخالت ائتلاف عربی در عراق شد.

به گزارش مشرق، «عزت الدوری» معاون صدام‌ و رئیس کنونی حزب منحله بعث از ائتلاف عربستان و برخی کشورها و حمله نظامی به یمن تحت عنوان عملیات «توفان قاطع» استقبال کرد.

وی در اظهاراتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ادعا کرد که این حمله در واقع بازگشت قدرتمند قومیت عربی و توقف توسعه فعالیت‌های ایران در عراق و منطقه است.

در اظهارات الدوری که دشمنی او با ایران کاملا واضح است، ادعا شده است: ایران فروخواهد پاشید و تفکر آزادی‌بخشانه عربی بر روی کار خواهد آمد.

درخواست برای دخالت ائتلاف عربی در عراق

وی در ادامه از تمام همپیمانان این ائتلاف علیه یمن خواست که ایرانی‌هایی را که در حال همکاری با دولت عراق برای نبرد با داعشند، از این کشور خارج کنند.

درخواست از «بشار اسد»

الدوری همچنین از «بشار اسد» و حاکمیت سوریه خواست تا برای حفظ وحدت این کشور و مهار تروریسم داعش که با برنامه‌ریزی آمریکا در حال کشتار و قربانی کردن مردم سوریه‌اند، از قدرت کناره‌گیری کند.

درخواست برای مبارزه با داعش!

وی که خود متهم است نیروهای تحت فرمانش در عراق در حال همکاری با داعشند، مدعی شد که بدترین دشمنان امت، صاحبات تفکر تکفیری هستند زیرا هیچ اعتقادی به موجودیت امت عربی ندارند.

ایران درحال تجزیه یمن است!

معاون فراری صدام از مشروعیت «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن استقبال و بدون ارائه هیچ سند و دلیلی ادعا کرد که باید خطر ایران را که در حال تقسیم یمن است، دور کرد.

تقدیر از اردن

وی همچنین از نقش اردن در حمایت از بعثی‌ها و اعضای طریقت نقشبندی و دعوت از آنها برای حضور در کنفرانس امان تقدیر کرد و سوزانده شدن «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی را محکوم کرد.

حیدر العبادی از مالکی بدتر است !

معاون فراری صدام درباره «حیدر العبادی» نخست‌وزیر کنونی عراق گفت که او بدتر از «نوری المالکی» نخست‌وزیر سابق عراق است.

ارتباط ایران با بمباران حلبچه و تلاش برای تبرئه خود و صدام

وی درباره بمباران شیمیایی حلبچه در دوران تجاوز عراق به ایران ادعا کرد: امروز ما نمی‌دانیم که چه کسی حلبچه را بمباران کرده است اما «طاهر جلیل الحبوش» مدیر دستگاه اطلاعاتی صدام، به من ثابت کرد که ایران حلبچه را بمباران کرده و بعث از این اتهام مبراست و من نیز این بمباران را محکوم می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    مرگ برصدامیان.
  • پسر ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    تو برو دورت بزن
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    بیست روز پیش زر زر میکرد، الان جنازه ش افتاده زیر دست و پا... فاعتبروا یا اولی الابصار
  • رضا ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    الى جهنم وبئس المصير

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس