کد خبر 402271
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نتایج پرسپولیس را به بزرگی خودشان ببخشند و برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.

به گزارش مشرق، کریم باقری در مورد شرایط پرسپولیس گفت: بازی با النصر اهمیت بسیار زیادی دارد و سرنوشت ساز است پیروزی در این بازی مسیر صعود پرسپولیس را هموار می کند و ما به این پیروزی نیاز جدی داریم.

وی افزود: می‌دانم هواداران ناراحت هستند و آنها را درک می‌کنم نتایج خوب نبود و اتفاقات زیاری هم روی داده است و همه اینها شرایط را برای هواداران سخت کرده است ولی از آنها می خواهم به بزرگی خودشان این مسایل را ببخشند. شرایط خیلی حساس شده است و اکنون که با رایزنی محمدحسین نژادفلاح بلیت‌ها رایگان شده است فرصت خوبی است که با تماشاگران زیاد به تغییر این شرایط کمک شود و از هواداران می‌خواهم تا سوت پایان بازی از تیم حمایت کنند.

باقری در ادامه خاطر نشان کرد: پیروزی در این بازی از نان شب هم واجب‌تر است، بسیاری از اتفاقات و حاشیه ها را از بین می‌برد و برای ادامه لیگ و آسیا شرایط و روحیه جدیدی ایجاد می‌کند. خودم سال‌ها بازیکن پرسپولیس بوده‌ام و دیده‌ام در چنین مواقعی وقتی  تماشاگران می‌آیند و حمایت می‌کنند چه حس و حالی در تیم ایجاد می‌شود. در این شرایط روحیه و انگیزه بازیکنان صد چندان می شود. شک ندارم برای این بازی تماشاگران زیادی می‌آیند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اظهار داشت: قصد ندارم درباره حاشیه ها صحبت کنم ولی امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه و موفقیت در این بازی تیم کار را با آرامش دنبال کند امیدوارم فصل با اتفاقات خوبی همراه شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس