کد خبر 402118
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

برترین بازیکن سابق فوتبال جهان در صحبت هایی از بلند پروازی هایش برای لیگ MLS سخن گفت.

به گزارش مشرق، وب سایت AS نوشت: لوئیز نازاریو دلیما ملقب به رونالدو فوق ستاره سابق فوتبال جهان در صحبت هایی و با توجه به شغل جدیدش در باشگاه نیویورک کاسموس آمریکا که رائول گونزالس نیز در آن مشغول به کار شده است.  از جاه طلبی هایش برای تبدیل رقابت های MLS  به یک لیگ جهانی سخن گفت.

هیچ چیزی غیر ممکن نیست و در اینجا ما حد و مرزی برای کار خود قائل نیستیم. پس از کشور چین، آمریکا بیشترین نرخ رشد فوتبال را در بین کشور های دنیا دارد. در این سال ها بازیکنان بزرگ زیادی به اینجا آمدند و من واقعا نمی دانم که چرا نباید به این فکر کنیم که روزی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز به آمریکا خواهند آمد. برای مثال در جنوب فلوریدا کیفیت زندگی بی اندازه بالا است و چه کسی است که دلش نخواهد در اینجا زندگی کند؟!

وی سپس پیرامون احتمال حضور خود در زمین فوتبال و بازی برای این تیم نیز گفت: اگر به مرحله پلی-آف برسیم شاید من هم چند مسابقه ای برای تیم بازی کنم. من هنوز هم در تلاشم آمادگی خود را حفظ کنم و البته این را بگویم که تصمیم آخر با سرمربی تیم است و نمی خواهم که با این صحبت ها به وی بی احترامی کنم.

گفتنی است از بازیکنان سرشناس این تیم می توان به رائول گونزالس و مارکوس سنا هافبک سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه ویارئال اشاره کرد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس