کد خبر 401904
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (شنبه) آبی‌پوشان به شدت از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست 2 بر یک این تیم مقابل فولاد خوزستان از ساعت 17 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. در این تمرین خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده غایب بودند اما دیگر بازیکنان حضور داشتند.

* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی و با چهره‌ای ناراحت وارد زمین شد و از دستیارانش خواست که همه بازیکنان را در وسط زمین جمع کنند تا برای آنها صحبت کند. قلعه‌نویی با انتقاد از عملکرد بازیکنان استقلال به آنها گفت: خودتان صحبت کنید که چرا بازی را که برده بودید، واگذار کردید. در این لحظه رضا عنایتی به نمایندگی از بازیکنان به صحبت پرداخت که قلعه‌نویی به بازیکنان گفت: بارها در تمرینات روی ضربات شروع مجدد کار می‌کنیم ولی در داخل زمین همه چیز را فراموش می‌کنید. آقای حنیف عمران‌زاده! شما باید با یار مستقیمت حرکت کنی، چرا در صحنه گل فولاد دنبال یارت نرفتی؟

قلعه‌نویی همچنین با انتقاد از محسن فروزان دروازه‌بان تیمش تصریح کرد: تو روی هر دو گل خورده ما مقصر بودی و نباید آنگونه گل می‌خوردی.

سرمربی استقلال که به شدت از عملکرد شاگردانش ناراحت بود، افزود: در شرایطی که تنها سه نفر از بازیکنان فولاد در محوطه جریمه ما حضور داشتند و هفت بازیکن ما در آن منطقه حضور داشتند دروازه‌مان باز شد! چطور اجازه دادید که یک بازیکن کوتاه قد به نام اسماعیل شریفات دروازه ما را باز کند؟

در این بین حنیف عمران‌زاده به دفاع از عملکرد خود پرداخت که سرمربی استقلال صحبت‌های مدافع استقلال را قانع‌کننده ندانست و گفت: همه شما در دفاع کردن مقصر بودید و اشتباه کردید.

* هنگامی که قلعه‌نویی صحبت‌هایش را برای بازیکنان به اتمام رساند با چهره‌ای ناراحت با دستیارانش صحبت و  سپس راهی رختکن شد.

* حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در کمپ حضور داشتند که به انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم پرداختند. آنها اعتقاد داشتند که بین بازیکنان اتحاد وجود ندارد و به راحتی امتیازات را از دست دادند.

* جواد زرینچه، دستیار اول قلعه‌نویی یکی از افرادی بود که ناراحتی در چهره‌اش موج می‌زد. او دقایقی با محمود فکری و ستار همدانی در مورد عملکرد بازیکنان صحبت کرد.

* بازیکنانی که در دیدار مقابل فولاد از ابتدا بازی کردند به تمرین ریکاوری پرداختند اما سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار داشتند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس