کد خبر 402928
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: اینکه 5-6 نفر دچار اشتباه شوند و تقصیر را گردن فروزان بیندازیم کار درستی نیست.

به گزارش مشرق، کریم بوستانی در خصوص شکست تیم استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: خودتان شاهد هستید و می‌بینید که در هر دو بازی شکست خوردیم حقمان باخت نبود ما در همین دو مسابقه گذشته خیلی خوب کار کردیم و در بازی قبل مقابل فولاد هم چند موقعیت داشتیم هر چند حریف ما هم تیم بسیار خوبی بود و از فرصت‌هایش بهتر استفاده کرد از 5 بازی آینده 10 امتیاز باقی مانده است و به نظرم ما شانس داریم و همه ارکان باشگاه‌ها اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان باید تلاش بیشتری انجام بدهند تا این دو شکست را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم استقلال شانس قهرمانی دارد یا خیر گفت: ما امیدوار هستیم در پایان نیم فصل اول 7 امتیاز از رقبایمان عقب بودیم و دیدید که آن را جبران کردیم حالا هم امیدواریم این اتفاق بیفتد و به عناوین بالای جدول چشم دوخته‌ایم.

مربی دروازه‌بانان استقلال در خصوص عملکرد محسن فروزان و انتقاداتی که طی چند روز گذشته از وی شده است گفت: او در ابتدای بازی خیلی خوب کار کرد و یک تک تک به گرفت و چند ضربه ایستگاهی حریف را هم دفع کرد. اینکه اسماعیل شریفات با آن قد کوتاهش گل می‌زند نباید تقصیر را به گردن فروزان بیندازیم. تمام نکاتی را که امیر قلعه‌نویی به بازیکنان گوشزد کرده بود ما دیده و شاهد هستیم، حتی آقای قلعه‌نویی گفت مراقب ضربات ایستگاهی باشید که ما روی همین صحنه‌ها در دو بازی گذشته گل خوردیم. در آن صحنه گل اول چند نفر زنجیروار اشتباه کردند و اینکه آقای قلعه‌نویی در مورد فروزان صحبت کرده به این معنی نیست که او بخواهد از او انتقاد کند. از دید من فروزان 7،6 توپ خوب گرفت و باید به این مسئله هم توجه کنیم که دروازه‌بانی پستی حساس است و ممکن است یک بازیکن اشتباه کند.

وی تأکید کرد: فروزان در نیم‌فصل دوم خوب بوده و زیاد در بازی گذشته هم مقصر نبود. وقتی 5، 6 نفر اشتباه می‌کنند درست نیست که تقصیرها به گردن فروزان بیفتد.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود طالب‌لو روز جمعه دروازه‌بان استقلال است گفت: از حالا که نمی‌شود گلر بازی را مشخص کرد هنوز سه تمرین مهم دیگر تا آن بازی باقیمانده و درست است که من نظرم را می‌گویم اما قلعه‌نویی تصمیم نهایی را  روز بازی خواهد گرفت. من فقط از هواداران استقلال می‌خواهم همچون بازی‌های گذشته که تا دقیقه 90 تیم را حمایت کردند در این بازی هم در ورزشگاه حاضر شده و اسباب پیروزی استقلال را فراهم کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس