کد خبر 401657
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

قاومت و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر زیاده خواهی غربی ها قابل تقدیر و ارزشمند است.

به گزارش مشرق،  امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در چارچوب راهبرد حضرت آیت الله خامنه ای در لوزان عمل کرد، گفت: مقاومت و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر زیاده خواهی غربی ها قابل تقدیر و ارزشمند است.
 
آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه به اشراف کامل رهبرمعظم انقلاب بر روند مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید کرده اند که در هیچ شرایطی نباید اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی از بین برود و به نظر می رسد تیم مذاکره کننده هسته ای نیز بر این اساس حرکت کرده است.
 
وی به برخی از ویژگی های بارز تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: تلاش بسیار زیاد این عزیزان که عید امسال خود را در مذاکرات گذراندند و مقاومت بر سر خواسته های بحق ملت ایران از ویژگی های بارز تیم مذاکره کننده هسته ای است.
 
آیت الله علم الهدی عنوان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای در توافق نهائی نیز نباید اجازه دهد زیاده خواهی غربی ها به نتیجه برسد.
 
ایران و کشورهای عضو گروه 5 + 1 پنجشنبه شب در لوزان سوییس بیانیه ای در باره توافق اصولی بر سر چارچوب ادامه فعالیت های هسته ای ایران منتشر کردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس