نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و ملت در جبهه واحد ایستادگی قرار دارند، گفت: دفاع از منافع ملی در برابر زیاده‌خواهی‌ دشمن هدف شعار سال است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ابوترابی‌فرد در جمع اعضای ستاد یادواره سردار شهید حسین املاکی با تبریک سال "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" اظهار داشت: تحقق شعار سال در گرو  اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش مردم و مسئولان است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.
وی با بیان اینکه ایران به عنوان اثرگذارترین کشور در عرصه بین‌المللی امید مستضعفان جهان است، افزود: از اهداف شعار سال همدلی برای دفاع از منافع ملی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان و به ویژه نظام سلطه است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که همدلی و هم‌زبانی نقشه راه کشور است، گفت: مردم و مسئولان در جبهه واحدی قرار گرفته و در برابر نظام سلطه با هدف حفظ منافع ملی ایستاده‌اند.
ابوترابی‌فرد با تقدیر از خانواده و اعضای ستاد یادواره شهید املاکی، تصریح کرد: سردار شهید املاکی از مومن‌ترین و مخلص‌ترین بندگان خدا بود که اجرش را با شهادت در راه خدا گرفت.
وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی سردار شهید املاکی، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا اقدام ارزشمند و معنوی برای پاسداشت و تبیین سیره شهدا است و ما امروز هر چه داریم را مدیون شهدا هستیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سبک زندگی مردم ایران باید آراسته به فرهنگ اسلامی باشد، گفت: شهید املاکی نمونه‌ای از  مومنانی است که با سبک زندگی اسلامی و ایمان به خدا زیست و در راه هدف الهی شهید شد.
ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری از سردار شهید املاکی در سفر به گیلان به عنوان قهرمان یاد کردند، افزود: سردار شهید املاکی قدرتمند و مقتدر بوده و  قدرتش نشأت گرفته از ایمان راسخ او به خدا بود.
وی با بیان اینکه باید قدر قهرمانان خود را بدانیم، اظهار داشت: شهدایی همچون سردار شهید املاکی با توکل به خداوند و ایمان به خدا در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شده و با ولایت مداری جان خود را برای اعتلای اسلام تقدیم کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس