کد خبر 400420
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

جودوکاران ایران در اولین روز از رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش مشرق، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور 499 جودوکار از 69 کشور در شهر سامسون ترکیه آغاز شد که سه نماینده ایران از دور مسابقات حذف شدند. در وزن 60- احسان بهرامیان به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات قبل از آغاز رقابتها فرصت حضور در این دوره از مسابقات را از دست داد و ناصر ناصری پور نتیجه را به "علی خسروف" از یمن واگذار کرد و حذف شد.

همچنین محمد محمدی بریمانلو در وزن 66- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف "عبدالزحالیلوف" از روسیه رفت و در پایان 5 دقیقه مبارزه بازنده تاتامی را ترک کرد. همچنین قاسم نوری زاده دیگر جودوکار ایران در این وزن به "لاسزلو سزوک" از رومانی باخت و کنار رفت.

فردا شنبه در روز دوم جودوکاران اوزان 73- و 81-کیلوگرم پیگیری می شود. در وزن 73- کیلوگرم 49 جودوکار به رقابت خواهند پرداخت که وحید بنا دور نخست به مصاف "بابایف" از ازبکستان می رود و در صورت برتری در یک مبارزه سخت به مصاف"دکس المونت" جودوکار عنوان دار هلندی ها که نفر اول رنکنیگ جهانی است و سابقه کسب مدال در مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه دارد خواهد رفت. امید تیزتک دیگر جودوکار ایرانی این وزن دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه جودوکاران مغولستان و ترکیه دیدار می کند.

سعید ملایی تنها جودوکار ایران در وزن 81- کیلوگرم در میان 58 جودوکار "حاجگولیف" از ترکمستان را به عنوان اولین رقیب پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه ترکیه و اکراین پیکار می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس