کد خبر 400322
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

دو تن از نیروهای جنبش مردمی انصارالله روز پنجشنبه به دست عناصر گروه تروریستی داعش سر بریده شدند.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش اعلام کرد که دو تن از نیروهای جنبش انصارالله یمن را در عدن سر بریده است.

این گروه تکفیری با انتشار تصاویری همزمان با حملات هوایی رژیم عربستان و چند کشور عربی به مواضع نیروهای انقلابی در یمن از ذبح دو نفر از نیروهای انصارالله خبر داد.

گروه تروریستی داعش اعلام کرده که در «ولایت عدن» این دو عضو انصارالله را سر بریده است.

برخی منابع خبری نیز این جنایت گروه تروریستی داعش را در استان لحج عنوان کرده‌اند.

گروه تروریستی داعش که پیش از این اعلام کرده بود در صنعاء پایتخت یمن فعال است جمعه گذشته طی عملیاتی انتحاری به مساجد شیعیان منجر به شهادت ۱۴۲ نفر و زخمی شدن ۳۵۱ نفر شد.

این گروه تکفیری همچنین مسؤولیت کشته شدن ۲۹ افسر امنیتی را در استان لحج در جنوب یمن به عهده گرفت.

گفتنی است جنگنده‌های ارتش رژیم سعودی با مشارکت ۱۰ کشور از جمله کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از نیمه شب چهارشنبه حملات خود به مناطق مختلف یمن بویژه شهر صنعاء را آغاز کردند که در جریان آن تاکنون ۲۸ نفر شهید و ۳۳ نفر زخمی شده‌اند.

{$sepehr_album_24578}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    1 0
    خدا لعنت کند فرزندان یزید و حرام زاده هایی که چنین فجایعی را انجام می دهند
  • محسن ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    1 0
    بحمدالله انصارالله انتقام این شهیدان مظلوم را خواهد گرفت کما اینکه «یمن» گورستان لاشخورهای سعودی می شود و صدها سال بعد «قبرستان لاشخورها» در یمن از جمله اماکن مورد بازدید توریستی یمن خواهد شد که فوج فوج مردم از اقصی نقاط عالم برای بازدید از «گورستان لاشخورها» حضور یافته و بر روح پلید خاندان ملعون آل سعود از اولین تا آخرین آن جرثومه های فساد و تباهی و مزدورانشان از جمله تروریست های داعش لعن و نفرین اهدا می کنند. و من هم می گویم خدایا! روح شهدای عالم اسلام و این دو شهید ذبح شده به دست جلادان داعشی را شاد و هرلحظه بر عذاب سران بدرک واصل شده از خاندان آل سعود بیفزا و بقیه آنان که منتظر پیوستن به اجداد پلیدشان هستند را بزودی در کنار آنان با کفار و مشرکین جنگ بدر و احد محشور و بر عذاب همه آنان لحظه لحظه بیفزا «اللهم آمین آمین»
  • ایمان ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    1 0
    بارالها تورا به عظمت خون حسین(ع) همه این جنایتکاران داعش رابه سزای اعمالشان برسان ونابودشان کن.لعنت خدا برداعش که چنین جنایاتی را مرتکب میشوند.
  • ایمان ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    1 0
    داعش ای حیوانهای ادم نما بزودی همه در اخرین طبقه جهنم جای خواهید گرفت ان شاالله با حضور حضرت مهدی موعود بساط کفر و کج بینی و کج فهمی و نهفمی جمع خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس