کد خبر 400416
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

نیروهای امنیتی عراق روزجمعه حمله نظامی تروریست های داعش را به شرق شهر الرمادی در غرب عراق دفع کردند.

به گزارش مشرق، منابع امنیتی اعلام کردند یگان های ارتش با همکاری گروه های مقاومت مردمی حمله گروه داعش را به منطقه البوغانم در شرق الرمادی مرکز استان الانبار دفع و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند .

به گزارش پایگاه خبری المسله، منابع امنیتی افزودند عناصر داعش صبح امروز از چند محور به منطقه البوغانم حمله کردند که به درگیری شدید بانیروهای امنیتی و مردمی عراق منجر شد .

 بنابر اعلام منابع آگاه  مبارزان مردمی وابسته به دو قبیله بزرگ  البومرعی و البوغانم از  ارتش عراق در برابر حمله گسترده داعش پشتیبانی کردند .

ارتش و نیروهای مردمی تلفات و خسارات سنگینی به عناصر داعش وارد و آنان را مجبور به  عقب نشینی کردند .

بخش های وسیعی از استان الانبار درغرب عراق در کنترل  داعش است و این گروه در تلاش است با گسترش حملات نظامی خود ، بقیه مناطق استان از جمله شهر الرمادی را تحت اشغال خود درآورد.


پاکسازی منطقه ضلوعیه از وجود تروریست های داعش

نیروهای عراقی پس از درگیری سختی منطقه ضلوعیه را از وجود اعضای گروهک تروریستی داعش پاکسازی کردند.

قبایل سنی عراقی در ضلوعیه توانسته اند اعضای گروه داعش را از این منطقه بیرون برانند.

یک فرمانده ارتش عراق در این منطقه گفت : ما در این منطقه شاهد درگیری سختی بودیم و تیراندازی های بسیار سنگینی در این منطقه روی داد و ویرانی های سنگینی نیز برجای مانده است. در این منطقه حتی ده سانتی متر مکانی که از تیراندازی ها در امان مانده باشد یافت نمی شود. ما در این منطقه 1872 قبضه خمپاره و گلوله توپ استفاده کردیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس