کد خبر 399762
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

یک پایگاه خبری صهیونیستی در پوشش بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس نوشت که ایشان اعلام کردند که هیچ کسی در ایران با توافق هسته‌ای مخالف نیست.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری صهیونیستی "دبکا فایل" به پوشش بخش‌هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع زائران امام رضا علیه السلام پرداخت.

این پایگاه خبری نوشت: "آیت‌الله علی خامنه‌ای" رهبر ایران از سخنرانی خود در روز نخست سال جدید برای انتقاد از مداخله نظامی در لیبی استفاده کرده و "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا را به دروغگویی متهم کرد.

دبکا فایل نوشت: رهبر ایران در سخنرانی خود گفت که رئیس جمهور آمریکا پیامی را ارسال کرده که طی آن وی [از مردم ایران] حمایت کرده است و مدعی شده که مخالف دیکتاتوری و حامی ملت‌های منطقه است اما وی دروغ می گوید که بخشی از مردم ایران با توافق هسته‌ای مخالف هستند.

این پایگاه خبری صهیونیستی نوشت: رهبر ایران در ادامه گفت که هیچ کسی در ایران با یک توافق مخالف نیست اما وی خواست که حذف تحریم‌ها بخشی از توافق و نه نتیجه آن باشد.

دبکا فایل در ادامه گزارش خود نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که سیاست تسلیم شدن که علیه ایران اعمال شده را رد می‌کند.

بحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بعد از ظهر امروز در اجتماع پرشور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم حضرت ثامن الحجج(ع) فرمودند: در همین پیام نوروزی رئیس جمهور آمریکا، متاسفانه حرف های غیر صادقانه‌ای وجود داشت. یکی از حرف‌ها این بود که در ایران کسانی هستند که با حرف دیپلماتیک مسئله هسته‌ای، موافقت ندارند. می‌گویند کسانی هستند که نمی‌خواهد با مذاکرات حل شود. در ایران هیچ کس نیست که نخواهد مسئله هسته‌ای حل شود. آن که ملت ایران نمی‌خواهد عبارت است از قبول تحمیل‌ها و زورگویی‌های امریکا. آن چه ملت مقاومت می‌کند قبول زورگویی‌ها طرف مقابل است. ملت ایستاده است و یقینا نه هیئت مذاکره کننده و نه مسئولان و نه مردم ایران مطلقاً این را قبول نخواهند کرد.

ایشان فرمودند: این‌که آمریکایی‌ها تکرار می‌کنند ما با ایران قرارداد می‌بندیم، بعد نگاه می‌کنیم اگر عمل کردند تحریم‌ها را برمی داریم، این حرف غلطی است و ما این را قبول نداریم. رفع تحریم‌ها جزو موضوع مذاکره است نه نتیجه مذاکرات. این خدعه آمریکایی‌ است. مسئولان ما نیز صریحاً گفتند که رفع تحریم‌ها باید بدون هیچ فاصله‌ای در هنگام رسیدن توافق انجام شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس