کد خبر 399746
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

یک روزنامه صهیونیستی با پوشش بخش‌هایی از سخنرانی بعد از ظهر امروز مقام معظم رهبری نوشت ایشان معتقدند که آمریکا تلاش دارد ملت ایران را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" به انتشار بخش‌هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع زائران ثامن الحجج (ع) پرداخت.

جروزالم پست نوشت رهبر ایران معتقد است که آمریکا با استفاده از فشارهای اقتصادی تلاش دارد ملت ایران را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت که این سخنان بار دیگر بر عدم اعتماد طولانی مدت تهران به غربی‌ها تاکید دارد.

جروزالم پست اضافه کرد که سخنرانی رهبر ایران شامل چندین موضوع در انتقاد از تحریم‌ها و حمله به "قدرت‌های متکبر" بوده است.

این روزنامه نوشت که رهبر ایران اعلام کرد که این قدرت ها در کاهش قیمت نفت به بیش از نیمی از قیمت‌های پیشین در چند ماه گذشته نقش داشته‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از ظهر امروز در جمع زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام فرمودند: آمریکا عامل اصلی فشار‌هاست و خودشان هم اصرار دارند تا متمرکز شوند روی اقتصاد ملت ما. هدف این است که مردم را در مقابل دستگاه قرار دهند. به دروغ گاهی ادعا می‌کنند که حامی ملت هستند که نمی شود باور کردو هدف آن‌ها هدف سیاسی است و می‌خواهند امنیتی که در کشور است که در منطقه غرب آسیا بی‌نظیر است. امروز در هیچ کشوری نه در شرق، غرب ، شمال و جنوب امنیتی مانند امنیت امروز حاکم بر کشور وجود ندارد. می‌خواهند به دست مردم این امنیت را از بین ببرنند. تحریک می‌کنند و کارمی کنند و با جدیت و با شدت به‌دنبال آن هستند که این چالشی بزرگ است. مسئله اقتصاد را باید جدی بگیریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس