کد خبر 399302
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰

تیم والیبال پیکان به مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید.

به گزارش مشرق، تیم والیبال پیکان با غلبه بر شهرداری ارومیه به مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران رسید.  

اگرچه تماشاگران تیم شهرداری ارومیه به شدت از برگزار شدن فینال لیگ برتر والیبال در تهران، شاکی بودند اما اصلاً به نظر نمی‌رسید که قرمزپوشان شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال میهمان هستند و تماشاگران پرشور این تیم با تمام قدرت تشویق می‌کردند.

سرمایه گذاری و بازیکنان جذب شده در 2 تیم نشان می‌داد که حداقل توقع آنها حضور در فینال است و در عین حال،‌ قهرمانی در لیگ برتر را حق خود می‌دانند.

بازی را پیکانی‌ها با وجود اینکه جو سالن علیه آنها بود،‌ بهتر شروع کردند و با تکیه بر سرویس‌های هدف‌دار و دفاع روی تور با نتیجه 25 بر 22  برنده شدند. در مسابقه‌ای در حد فینال لیگ برتر،‌ علاوه بر مسائل فنی، شرایط روحی و روانی تیم‌ها نیز اهمیت زیادی پیدا می‌کند. توجه به این مسئله، برگ برنده تیم شهرداری ارومیه در ست دوم بود. شاگردان جهانگیر سید عباسی در این ست با اختلاف 7 امتیاز و با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی رسیدند. اعتراض زیاد بازیکنان پیکان به داور،‌ نتیجه‌ای جز یک کارت زرد برای مجتبی میرزاجانپور، دریافت‌کننده ملی‌پوش پیکان برای این تیم نداشت. ست سوم نیز با برتری محسوس بازیکنان ارومیه در حمله با نتیجه 25 بر 20 به سودآنها به پایان رسید.

تقابل پاسورهای با تجربه و پا به سن گذاشته 2 تیم،‌ امیر حسینی برای پیکان و والریو ورمیلیو برای شهرداری ارومیه از نکات قابل ذکر این بازی بود. پیمان اکبری، سرمربی پیکان در  این بازی از تمام بازیکنانش استفاده کرد تا نتیجه را عوض کند اما حضور بازیکنان بلند قامتی مثل نیکولای نیکولف و حامد رضایی در دفاع روی تور شهرداری ارومیه، اجازه تغییرات زیادی را به او و شاگردانش نمی‌داد. البته توپ‌گیری‌های دیدنی علی حسین، لیبرو پیکان و اسپک‌های سرعتی سید محمد موسوی نیز برای پیکان در بسیاری از لحظات بازی، کارگشا بود.

ست چهارم بازی، پله به پله از طرف 2 تیم پیش می‌رفت و همین حساسیت بیش از حد باعث فحاشی تماشاگران به یکدیگر و تذکر مسئولان سالن شد. ثبت نتیجه 22 بر 20 به سود پیکان، سرمربی شهرداری را مجبور به استفاده از وقت استراحت فنی کرد. خطای سرویس شهرام محمودی،‌ امتیاز 23 را به پیکان داد و اسپک فرهاد قائمی از منطقه 2،‌ خودروسازان را به امتیاز 24 رساند. سرویس پوریا فیاضی که به خارج از زمین رفت نیز پیکان را 25 بر 22 برنده کرد تا کار به تای برک کشیده شود.

پاس‌های تیز و 2 سر آنتن پاسور ایتالیایی و 38 ساله تیم شهرداری ارومیه، نتیجه 5 بر 2 به سود این تیم و نخستین وقت استراحت پیکان را به  همراه داشت. زمین بازی در امتیاز 8 بر 6 به سود ارومیه عوض شد. پیکان اما تیمی نبود که به سادگی تسلیم شود و در ادامه نتیجه 9 بر 8 و 11 بر 9 به سود این تیم شد. ست پنجم در نهایت با نتیجه 15 بر 12 به سود پیکان تمام شد تا این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد.

انتهای پیام/        
به اشتراک بگذارید
افسران

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    جام رسید به دست اونی که باید برسه شهرداری تیم ملی بود که بازم نتوست کاری از پیش ببره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس