کد خبر 396603
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹

تیم‌های میزان خراسان و شهرداری تبریز مصمم هستند که شکست ۳ بر صفر بازی رفت مقابل حریفان را در خانه جبران کنند.

به گزارش مشرق، بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، جام زنده یاد حسین معدنی فردا (چهارشنبه) با انجام 2 مسابقه در شهرهای مشهد و تبریز برگزار خواهد شد.

تیم‌های میزبان در بازی نخست از امتیاز میزبانی خود حداکثر استفاده را بردند و تیم‌های میزان و شهرداری تبریز را بدون گرفتن حتی یک ست به خانه فرستاندند. حالا مشهدی‌ها و تبریزی‌ها، سالن‌های این 2 شهر را برای حمایت از تیم خود پر می‌کنند و مربیان نیز هر چه در چنته دارند رو می‌کنند تا شاید کار به بازی سوم کشیده شود و یک شانس مجدد برای رسیدن به فینال برای خود خلق کنند.

شهرداری ارومیه با بازی‌سازی پاسور جنگجویی مثل والریو ورمیلیو و مهره‌های کار آمدی که در اختیار دارد، میزان مشهد با تکیه بر ملی‌پوشان خود که مانند یک تیم ملی هستند، پیکان با سابقه و پشتوانه‌ای مثال‌زدنی و  بازیکنان ملی‌پوشی که در این فصل جذب کرده و شهرداری تبریز با یک تیم هماهنگ و مدعی باعث می‌شوند که با وجود شکست شهرداری تبریز و میزان مشهد در بازی نخست، برنده بازی دوم به هیچ وجه مشخص نباشد با این حال تیم‌های میزبان بازی دوم،‌ مصمم هستند که شکست 3 بر صفر بازی رفت را در خانه جبران کنند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، برنامه 2 دیدار این مرحله و اسامی ناظران و داوران این بازی ها به شرح زیر است:

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – پیکان تهران
ناظرین: محمود حداد و محمد حسن خوشدل، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: داود نافعی

مشهد، سالن مهران، ساعت 17
میزان خراسان – شهرداری ارومیه
ناظرین: امیدوار حاتمی و غفار درخشنده، داور اول: کیوان عابد زاده و داور دوم: محسن ترابی

دیدار تیم های میزان خراسان و شهرداری ارومیه در سالن مهران به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و مسابقه شهرداری تبریز و پیکان تهران نیز از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد. همچنین شبکه رادیویی ورزش به طور همزمان هر 2 دیدار را پوشش خواهد داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس