جناب آقای روحانی! حضرتعالی در پاسخ به نامه آقای مطهری، خطاب به وزیر اطلاعات و کشور خواستار "شناسایی عوامل شرور، ناقض قانون و دشمن‌ شادکن و همچنین نیروهای حامی و آمر پشت پرده حادثه شیراز" شدید تا جهت اجرای عدالت آنها را به قوه قضائیه بسپارند. اکنون بنده به امید دستور رسیدگی شما آدرس یک رفتار شرارت آمیز و غیرقانونی دیگر که برنامه ریزی برای هتک حیثیت افراد است را می دهم تا محکی باشد بر صداقت شما ...

به گزارش مشرق، حمید رسایی نماینده مردم تهران در یادداشتی با عنوان" آقای روحانی! به این رفتار شرارت آمیز و غیرقانونی هم رسیدگی کنید" که در سایت شخصی اش منتشر شده است، خواستار رسیدگی رئیس جمهور به رفتارهای غیرقانونی برخی افراد در نهاد ریاست جمهوری شد. متن کامل یادداشت نماینده تهران را از نظر می گذرانید: موضوع حکم پنج سال انفصال خدمت هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری برای اینجانب و مصاحبه های پی در پی اشرفی اصفهانی مبنی بر خوردن و بردن و تخلفات بنده که وی در مصاحبه های خود تأکید هم می کرد برای حفظ آبروی رسایی نمی تواند این تخلفات را بگوید را که یادتان هست. حتما تیترهایی که روزنامه های زنجیره ای همسو با دولت راستگویان در این باره علیه بنده می زدند را هم فراموش نکرده اید و به یاد دارید.

  به این اظهارت همان ایام پاسخ مستند دادم  ( پاسخ ها را در اینجا و اینجا بخوانید) در آن جوابیه های مستند، نوشتم که پشت پرده این خبرسازی ها اغراض کثیف سیاسی برای بستن دهان منتقدان است و وعده دادم که بخشی از سخنانم را از پشت تریبون مجلس خواهم گفت. متأسفانه این فرصت در روزهای گذشته به دلیل رسیدگی مجلس به بودجه سال 94 فراهم نشد تا به رفتارهایی که مایه شرمساری دولتمردان است اشاره کنم اما آنچه وعده داده بودم را از باب وظیفه الان می گویم تا از ادامه تخلف روز گذشته  مسئولان دولتی - که به آن اشاره خواهم کرد - جلوگیری کنم.
در یکی از مصاحبه هایم به غیر قانونی بودن هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری و جایگاه اداری آقای اشرفی اصفهانی و همکارانش اشاره کردم و از سازمان بازرسی درخواست کردم تا به تخلفاتی که در این هیأت در حال وقوع است، رسیدگی کند. سازمان بازرسی هم بعد از اطلاع، اقدامات قانونی اش در این خصوص را آغاز کرد که امیدوارم نتیجه آن برای عموم اعلام شود.

مطابق ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات ادرای، برکناری یا تغییر اعضای هیأت بدوی و تجدید نظر با «پیشنهاد» وزیر یا بالاترین مقام سازمان و «تصویب هیأت عالی نظارت» صورت می گیرد. در حالی که اعضای قبلی هیأت بدوی تخلفات ریاست جمهوری، نه استعفا داده بودند و نه مدت زمان سه ساله احکام آنها پایان یافته بود با این وجود و بر اساس «سیاست داس در دولت یازدهم» این افراد از طرف مسئولان عالی نهاد ریاست جمهوری، بدون اطلاع تغییر یافتند و افراد جدید که یکی شوهر خواهر آقای روحانی و دیگری فردی به نام اشرفی اصفهانی و سومی مسئول حراست نهاد ریاست جمهوری بودند با حکم مقام عالی نهاد ریاست جمهوری، بدون تصویب و تأیید هیأت عالی نظارت که ریاست آن با آقای نوبخت است، منصوب می شوند.

 در همین ایام دبیرخانه هیأت عالی نظارت که زیر نظر معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری است، بر اساس وظیفه قانونی خود به غیر قانونی بودن این تغییر و جابجایی اعتراض می کند که این اقدام خوشایند مسئولان معاونت نیروی انسانی رئیس جمهور (آقای نوبخت) واقع نمی شود. بر همین اساس در تاریخ 2 آذر 93 مسئول دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری عزل می شود و حکم جدید از سوی جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برای آقای (ت) به عنوان سرپرست دبیرخانه هیأت عالی نظارت به شماره 11680 صادر می شود.
 
آقای (ت) نیز که از سوی دولت یازدهم به سمت سرپرستی دبیرخانه هیأت عالی نظارت منصوب شده بود، طی ماه های اخیر وقتی در برابر سئوالات متعدد دستگاه های نظارتی در خصوص قانونی یا غیر قانونی بود احکام هیأت تخلفات نهاد ریاست جمهوری قرار می گیرد، به حسب وظیفه قانونی خود عمل می کند و در تاریخ 19/11/ 1393 مصوبه هیأت عالی نظارت به شماره 162654 که در آن به غیر قانونی بودن هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری اشاره شده است را ابلاغ می کند.

اقدام قانونی آقای (ت) در ابلاغ نامه مورد اشاره به عنوان دبیر هیأت عالی نظارت، آن چنان برای مسئولان دولت مدعی قانونگرایی و راستگویی گران تمام می شود که از حدود ده روز قبل، وی را به صورت غیر رسمی معزول و در  تاریخ 93/12/24 (سه روز قبل) نیز وی به صورت رسمی از دبیری هیأت عالی نظارت برکنار می شود!

 اما اقدام تأسف آور و غیر قانونی دیگر که مایه شرم ساری است، سوءاستفاده از امضای الکترونیکی آقای (ت) ذیل یک نامه ساختگی آن هم یک روز قبل از برکناری وی است! یک روز قبل از برکناری رسمی آقای (ت) بدون اطلاع وی، نامه ای به شماره 169666 تهیه می شود که بر اساس آن، مصوبه مورخ 93/11/19 هیأت عالی نظارت که در آن به غیر قانونی بودن هیأت رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری اشاره شده بود، ملغی اعلام می گردد و یک مصوبه ساختگی به جای آن قرار داده می شود که حکایت از صحت عمل هیأت تخلفات نهاد دارد!

 اما تخلفات هیأت عالی نظارت که وظیفه اصلی اش نظارت بر هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری است به همین جا ختم نمی شود بلکه در اقدام عجیب دیگری، دولت مدعی پاکی و راستگویی بعد از برکناری آقای (ت) به دلیل عدم همکاری در لاپوشانی تخلفات مورد اشاره، طی حکم شماره 171940 از سوی جانشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون رئیس جمهور، آقای (و) که در سال 74 (دولت سازندگی) به دلیل سوءاستفاده از مقام و موقعیت اداری سابقه محکومیت از هیأت تخلفات اداری دارد، به سمت سرپرست دبیرخانه و دبیر هیأت عالی نظارت منصوب می شود!

 متأسفانه همه این بازی ها برای این صورت می گیرد که مسئولان ذی ربط دولتی، می خواهند اقدامات غیر قانونی خود در هیأت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری علیه برخی از نمایندگان منتقد دولت و برخی از کارکنان خدوم و پاک دست دولت قبل را لاپوشانی کنند. برای همین به عزل و نصب های متعدد، سوءاستفاده از امضای افراد مسئول بدون اطلاع آنها و حتی اعطای مسئولیت های حساس به افرادی که خود سابقه محکومیت دارند، تن می دهند!

 اکنون سئوال بنده از رئیس جمهور محترم این است:

آقای روحانی! شما که برای رفتار غیر قابل دفاع حمله فیزیکی چند شهروند عادی شیرازی غیر مسئول، نسبت به علی مطهری – که بنده قبل از شما این اتفاق را در کنار حادثه تلخ کرمان و ضرب و شتم یک جانباز محکوم کردم - بلافاصله دستور رسیدگی دادید و اتفاق شیراز را "تکان‌دهنده و مایه تاسف شدید" خودتان دانسته و آن را "برنامه ریزی افراطیون برای ضربه زدن به دولت خودتان" قلمداد کردید، لطفا اکنون نسبت به این اقدامات غیر اخلاقی و غیر قانونی در مجموعه ریاست جمهوری آن هم از طرف افرادی که مسئولیت های رسمی دارند، دستور رسیدگی صادر فرمایید.

یقینا آنچه به صورت مستند در این گزارش نوشتم، بیش از حادثه شیراز به حیثیت دولت راستگو، اخلاقی و قانون مدار شما لطمه می زند. مضافا اینکه بهتر از بنده می دانید حمله به حیثیت افراد - مانند آنچه در خصوص اینجانب و برخی از نمایندگان منتقد دیگر از طرف دولتمردان شما طراحی شده – هرگز با حمله فیزیکی قابل مقایسه نیست.

 حضرتعالی در پاسخ به نامه آقای مطهری، خطاب به وزیر اطلاعات و کشور خواستار "شناسایی عوامل شرور، ناقض قانون و دشمن‌ شادکن و همچنین نیروهای حامی و آمر پشت پرده حادثه شیراز" شدید تا جهت اجرای عدالت آنها را به قوه قضائیه بسپارند. اکنون بنده به امید دستور رسیدگی شما آدرس یک رفتار شرارت آمیز و غیرقانونی دیگر که برنامه ریزی برای هتک حیثیت افراد است را می دهم تا محکی باشد بر صداقت شما ...

 حضرتعالی مستحضرید که فراهم آوردن آزادی بیان برای نماینده موافقی که فقط از شما تعریف و تمجید می کند و شما هم در پاسخ به نامه او از وی تعریف و تمجید غیرمعمول می کنید، ارزشی ندارد. بدیهی است با این رفتار، آقای مطهری به وکیل الدولگی و شما به فراهم آوردن امنیت برای یک نماینده مداح خود، متهم هستید. ارزش دستور پیگیری شما زمانی است که آزادی بیان را برای منتقدان خود فراهم آورید نه اینکه در زیر مجموعه شما برای بستن دهان منتقدان به رفتارهای سخیفی مانند آنچه اشاره شد، متوسل شوند.

 بنده و افکار عمومی منتظر پاسخ شما هستیم و پیشاپیش در سال جدید آرزوی موفقیت و تحقق وعدهایتان به مردم را آرزومندیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • ناشناس ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    درود بر حمید رسایی دلاور .
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    چه ارتباطی بین مشرق و افکار آقای رسایی وجود دارد که مشرق وی را ترویج می کند؟
  • مانی مانوی ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    من اگرچه ارادت و علقه ای به روحانیون ندارم اما از حامیان پروپاقرص آقای رسایی هستم و رویه ای را که ایشان در قبال دولت به اصطلاح اعتدال در پیش گرفته را ارج وافر مینهم و برای طول عمر و سلامتی ایشان هماره دعا میکنم سلام و صلوات و رضوان ذات اقدس ربوبی بر رسایی دریا دل و خداوند امثال رسایی را بیشتر کند البته درمجلس شورای اسلامی نه در منابر
  • ویداخانم ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    مشرق عزیزم وای به حالت یک تار مو از کامنت های من کم بشه خاک تهرون رو به توبره میکشم
  • ناشناس ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    ضمن تایید صحبت های آقای رسایی در مورد انتصابات غیرقانونی در مورد حمله به علی مطهری فکر میکنم خودزنی برای مظلوم نمایی بوده است .
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    خداوند عاقبت امر و عمر همه ی ما را به خیر کند
  • امیر ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    خیلی دوس داشتم بدونم اگه این کار رو با امثال ایشون میکردن چی میگفت شماها ناراحتید ک چرا آقای مطهری مثل پدرش حق رو میگه اگه جوابی بود هیچ وقت بهش حمله نمیشد ایشون پیرو خط رهبری هستند و همین باعث میشه همشه حق رو بگه. زنده باد مطهری
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    کاسه ها زیر نیم کاسه ها است ای کاش میتوانستم صدایم را به گوش آحاد ملت برسونم که فکر نکنید قاطبه روحانیون همه فرزندان پیامبرانند حاشا و کلا کلیدواژه بصیرت سیاسی که مقام معظم رهبری به مناسبت های مختلف که ترجیع بند سخنان گهربارشان است رو جدی بگیرید و در ارتقای این سنخ بصیرت در خانواده هاتون و در جامعه بکوشید که همه در پیشگاه ذات اقدس احدیت مسئولیم کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیه روزنامه وزین کیهان کاتالیزور خوبی است برای ارتقای شم سیاسی بصیرت سیاسی و گسترش افق اندیشه سیاسی والسلام علی من التبع المرسلین
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    احسنت. دولت باید پاسخگو باشد!
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    شهروند عادی عجب!!
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    رسایی جون در رابطه با اتفاقات شیراز تو چرا ترسیدی؟
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    چرا این همه که که در مورد حق حقوق معلمها ظلم می شود حرف نمیزنی
  • hossein ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    اقای روحانی جواب بدهد
  • کاکرو یوگا ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    الان همه نظرها ضد آقای رسایی منتشر میشه و کامنتهای مخالفشون یدفعه 100 تا مثبت میره بالا
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    درود
  • حسین ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    علاقه به روحانیت لیاقت میخواهد . امام خمینی (ره) فرمودند ما هر چه داریم از این منبرها وروضه ها داریم . ما با اسلام امریکایی مخالفیم .
  • ناشناس ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    خیلی ساده فکری ! رسایی وترس ؟؟؟؟!!!!!!
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    مهم اینه که شما رو خوووووووووووب میسوزونه حقیقته دیگه بایدم بسوزونه
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    ارادت و علاقه ای به روحانیون ندارم لیاقت نداری لیاقت.و در مورد باقی نظرت افرین.
  • الهام ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    :))))))))))))))) ویدا خانم الان جدی گفتی؟؟
  • الهام ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    و صد البته دلسووووووووووووز سران فتنه.
  • حاج عمو ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام:خیلی بعید این مسائل در نهاد باشد و حداقل اقای نهاوندیان نداند.اگر بداند و اقدام نکند تخلف است. اگر نداند ضعف مدیریت است.به هرحال باید منتظر بود و اقدام ریا ست جمهور را دید.
  • مجید ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    خخخخخخخخخخخ
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    برادرجان امام جمعه شیرازکه همه چی راگفت نشنیدی؟!
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    واقعاراست میگی!
  • یوسف ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام طرز تفکر بیمارگونه شما نسبت به روحانیت که حضرت امام آنان پاسبانان اسلام می دانستند بسیار رنج آور است .البته فکر می کنم شما دینی غیر از اسلام دارید نکنه بودایی هستی!!؟؟؟ البته هیچکس ادعا ندارد که در بین روحانیون هم مانند همه قشرها اخراجی هایی وجود دارند که معمولاً هم بیشتر به چشم می آیند و خوبان در اینجا دیده نمی شوند! شاید هم نمی خواهید ببینید!؟ شما باشخص روحانی مشکل دارید!؟ یا با سخنانی که روی منبر می گوید!!؟؟؟
  • علی از تنکابن ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    درود بر حمید رسایی مدرّس زمان
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    آخه چرا بعضی ها اینقدر پرت میزنن....کجای بحث مطهری سر این چیزی بود که گفتی؟....دیگه هرجوری و به هر قیمتی خودتون رو به رهبری نچسبونید دیگه...خیلی تابلو....
  • ناشناس ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    احسنت
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    سنگ خودشو به سینه میزنه
  • عمواحمد ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    اینکه ارادت به روحانیون وروحانی نداریدکه بعله !!!!! ازحمایت تان از آقای رسائی هم معلومه که هیچ ارادتی به آقای روحانی نداریدخط شما وآقای رسائی در تخریب چهره ی دولت یازدهم یکیست !!!!! البته آقای رسایی در دولت نهم ودهم خیلی ادعای بیش حدی در سلامت دولت داشتند که آخرش دیدیم آن سلامت چه شد
  • ALI ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    اقای رسایی لطفا سکوت کنید جناح مقابل شما پیروز شده صدای شما دیگر رسا نیست
  • ناشناس ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    از کی تا حالا حمایت از سران فتنه و هیاهو و جنجال آفرینی برای رفع حصر آنها از تریبون مجلس شده حرف حق و پیروی از خط رهبری !!!
  • ناشناس ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    رسایی دلاور / پیرو خط رهبر
  • ناشناس ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    جریان حمله به علی مطهری خودزنی جهت بهره برداری سیاسی بوده است و لاغیر .
  • ناشناس ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    یک وجه اشتراک بین حمید رسایی و سایت مشرق وجود داره و آن اینکه هردو حرف حق میزنند و از منافع ملی دفاع میکنند .
  • ابوالفضل ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    درود بر رسایی
  • نصیری ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    احسن خوب گفتی
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    کاملا معلومه که ارادتی به روحانیون نداری
  • سروش ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    چه نسبتي بين شما و بي قانوني هاي آقايان وجود داره كه اينطور ازشون دفاع مي كنيد؟
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    كف گرگي چيست؟
  • سروش ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    چون اگه حرف بزنه هفته نامه اش توقيف ميشه ازش شكايت ميشه هزار تهمت بهش ميزنن
  • بسیجی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    چون افکار رسائی ضد روحانیت است شما هم که ضد روحانیت هستی ازش دفاع کن
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    احسنت زنده باد رسایی
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    دوست تازه مسلمان نروژی مقیم ایران لطف کن یه کلاس آموزش زبان و ادبیات فارسی و یه کلاس تحلیل مسائل سیاسی برای ما ایرانی ها بذار.اطلاعاتت در زمینه دین و اقتصاد و سیاست و ادبیات فارسی و ... بالاتر از خود ما ایرانی هاست!
  • مهدی از قم ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    خدا وکیلی امثال شما خیلی بانمک هستید.چجوری روتون میشه بگید این بابا در خط رهبری است؟؟؟واقعا نظر رهبری و ایشون در مورد سران فتنه یکی است؟؟؟اگر هم میخواهید از ایشون دفاع کنید حداقل یه چیزی بگید که باعث خنده نشه
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    اییییییییییییییول
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    خدایا اورژانسیه...
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    مگه آدم رو ترویج میشه کرد؟!
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    آره اما خط جهت منفی و مثبت داره. اگه یادتون باشه اتفاقا در سال 90 که ایشون مملکت رو با حرفهاشون دربراه یک سوژه ای که لازم به تکرارش نیس متشنج کرده بودن، رهبری در سالگرد امام خمینی خیلی جدی پاسخ ایشون رو دادن! و اتفاقا که ایشون که بقول حضرتعالی در خط رهبری هستن باز هم بارها و بارها همون کار و حرف و عمل رو تکرار کرد! در قضیه سوال از رئیس جمهور هم همین کا رو کرد، وقتی رهبری فرموردن انقدر استیضاح نکنید و صدای ملت در اومد گفتن خب باشه استیضاح نمیشه ساول میکنیم، ویزر را استیضاح نکنیم از رئیس جمهور سوال میکنیم! رهبری مملکت فکر کنم روزی یک ساعت وقت میذارن فتنه های ایشون یک نفرو خنثی کنن!
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    حقیقت جویی مشرق به دنبال اعتدال واقعیه نه مانند دولت محترمی که متاسفانه خودمون بهش رای دادیم و ....
  • حامد ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    با سلام اکنون که مذاکرات هسته ای ظاهرا با پذیرش فصل هفتمی شورای امنیت می خواهد به پایان برسد نقش جناب آقای یونسی به نظر می رسد که کاملا حساب شده بوده و با این سخنان چند روزی اذهان عمومی و رسانه ای را به خود مشفول نموده تا این مذاکرات در فضایی که همه رسانه ها دنبال موضوع آقای یونسی هستند به نتیجه برسد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    از اینکه به رسایی رای دادم این نماینده شجاع وحق گو افتخار می کنم
  • امیر ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    یک روز مورچه ای توی چاله ای کوچک آب افتاده بود و فریاد می زد دنیا را آب برد . آقای کاکرو یوگا ! خودت تنها هستی که کامنت منفی گذاشتی اگر عینک سیاهت را برداری دنیا را زیبا می بینی.
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    حتما اونایی که منفی دادن خود حقوقبگیران دولتن که این جرم رو مرتکب شدن وگرنه بجز مجرم چه کسی از اجرای عدالت متنفره؟؟؟؟
  • موسی طیبی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    با سلام منتظر پاسخ رییس جمهور روحانی به این درخواست قانونی آقای رسایی وبرخورد با امثال اشرفی هستیم...
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    داداش شما تست آی کیو دادی تا حالا؟ الان این که نوشته ربطی به افکار رسایی داره؟ داره میگه تو نهاد ریاست جمهوری طرف رو به خاطر مقابله با یه کار غیر قانونی برکنار کردن و بعد امضاش رو جعل کردن. میفهمی؟ این چه ربطی به افکار رسایی داره؟ انصافا کدوم احمقیه که میگه ایرانیا جزو باهوش ترین ملل دنیا هستن؟
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    آره جون عمه اوباما مطهری هیچ ربطی به پدرش نداره بارها هم جوابش واضح داده شده آخرین بار هم خود رهبری جواب تندی به این بابا داد پس اگه توهم زدی سر ما رو کلاه میذاری بیار بیرون کلتو از تو برف. سرما میخوری. مطهری که میگه اتفاقات بعد انتخابات که بهونه تقلب اتفاق افتاد تقصیر احمدی نژاده که تو مناظره از هاشمی اسم آورد. آخه این حرف ... چه جوابی نیاز داره؟ اونم وقتی محتشمی پور و دیگران از 6 ماه قبل از انتخابات کمیته صیانت از آرا و بحث تقلب رو کلید زدن و تا شب انتخابات تو تنورش دمیدن. خدا به قول رئیستون «عقل سالم در بدن سالم» بهتون عطا کنه
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    الان ترسش کجاشه دقیقا؟ آخه نادون بزرگوار اگه محکوم کنه میگی ترسیده اگه محکوم نکنه میگی موافق بوده پستی و وقاحت و بی شرمی شما واقعا انتها نداره؟ میدونم وجدان ندارین ولی فکر نمیکنین همین بلا سر خودتون هم میاد؟
  • علیرضا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    آقای ناشناس 20:36 امام جمعه شیراز چی گفت؟
  • علیرضا ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    از سرمایه ملت تو بورس دفاع کرد هزارتا انگ و دروغ بهش چسبوندن
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    ای کاش صفه ای راه اندازی می کردید با موضوع سخنان رئیس جمهور در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری! تا به یاد بیاوریم حاکمان امروز،دیروز چه می گفتند
  • متعجب ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    چطوریه که هر نظری رو با همه توحین امیز بودن متن منتشر میکنید؟ لحن اکثر دوستان بسیار بسیار بد و توهین امیز هست نسبت به هم جدای مسائلی که در این خبر باعث افشا گری و .... است بیش از هر چیزی لحن توهین امیز خواننده گان مطلب و البته عاشقان رسایی است که به چشم می اید و این خودش برای اقای رسایی بد هست !! کمی هم تعادل رو در تایید کردن نظرات رعایت کنید بد نیست خداحافظ همه ما باشد
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    0 0
    آقای مطهری مثل پدرش حق رو میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! اگه یک خط از کتابهای پدرش رو خونده بودی اینطور قضاوت نمی کردی.
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    0 0
    بصیرتت ستودنی است مسلمان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس