کد خبر 399059
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما سه، چهار فرصت خوب در نیمه اول داشتیم که استفاده نکردیم و روی غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در کنفرانس خبری پس از بازی تیم‌های النصر و پرسپولیس گفت: در وهله اول این پیروزی را به تیم النصر تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود ولی متاسفانه در نیمه اول از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. روی یک شوت غافلگیر شدیم و سعی کردیم فشار را زیاد کنیم چون اگر نتیجه بازی عوض نمی‌شد اینکه با چه نتیجه‌ای شکست بخوریم فرقی ایجاد نمی‌کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عربستانی درباره تاثیر غیبت گابریل و حاتمی خاطر نشان کرد: غیبت این دو بازیکن قطعا روی کار تیم ما تاثیر گذاشت به ویژه که هافبک برزیلی تیم ما بازیکن اثرگذاری بود. همچنین فکر می‌کنم امروز هم روز خوبی برای گلر ما نبود. دریافت گل دوم در حکم آب سردی روی تیم ما بود. امیدوارم در تهران با تلاش بیشتر این نتیجه را جبران کنیم.

در ادامه کنفرانس خبری، خبرنگار سایت باشگاه پرسپولیس پرسید که شما از غافلگیر شدن روی شوت بازیکن النصر سخن گفتید، اگر پرسپولیس از فرصت‌ها استفاده می‌کرد، شرایط چطور می‌شد؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ خاطرنشان کرد: ما سه، چهار فرصت خوب در نیمه اول داشتیم که استفاده نکردیم و روی غافلگیری گل خوردیم. تفاوت تجربه بازیکنان داخلی و خارجی در همین نکته بود. بچه‌های ما کم تجربگی کردند ولی بازیکن خارجی النصر با تجربه و حرفه‌ای‌گری تیمش را جلو انداخت.

ضمن اینکه هیگوئیتا دروازه معروف سابق کلمبیا به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم النصر روی نیمکت این تیم نشسته بود.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    مسولینی که گفتند این تیم نباید استراحت کنه حالا بیان جواب هواداران رو بدن پرسپولیس بایرن مونیخ نیس که خونه حریفش قدرت طلبی کنه باید حمایت بشه چه بسا که باخت امشب هم بخاطر نبود بازیکنان اصلی و خستگی هم بود
  • جعفر ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    آقاي درخشان چرا توجيح ميكني كمي با وجدان باش پرس پليس را رها كن كار تو نيست چرا اين همه ادعا ميكني شما بهترين دروازبان تيم را بيرون كردي (نيلسون) بهترين هافبك را تا دقيقه 80 روي نيمكت نگه ميداري نمي شود قانع شود از گفته هاي شما تيم را خراب كردي قيافه شما به آرايشگر بيشتر شباهت داره تا يه مربي تيم را به حال خودش بذار
  • محمد ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    این چیه دیگه بابا درخشان نمیخواد بره تیم داره نابود میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس