کد خبر 398866
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اکنون نظامیان ما در عین قدرت و اقتداری که دارند، منادی صلح،‌ آرامش و امنیت بوده و به عنوان نماد دفاع حق از باطل و دفاع از مظلوم شناخته شده اند.

به گزارش مشرق، امیر عبد الرحیم موسوی صبح امروز (سه شنبه)در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های بیست و چهارم و هشتم حرفه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش( دافوس) با ابلاغ پیام تبریک فرمانده کل ارتش به دانش آموختگان این دانشگاه گفت:‌دانشگاه دافوس در همه جنبه های فیزیکی و محتوایی پیشرفت بسیار خوبی داشته است و امروز دافوس دربهترین شرایط خود قرار دارد.

وی افزود: در نظام های سلطه گر و استکباری نیروهای مسلح و قدرت نظامی برای اعمال زور و تحمیل باطل بر دیگران مورد استفاده قرار می گیرد در این نظام ها، مال ، جان و ارزش های انسانی هیچ جایگاهی ندارد و تسلط بر ثروت ها و مقدرات ملت ها از اهداف این نظام ها است. نظام های سلطه پذیر هم به میل و اراده نظام های سلطه گر ، نیروهای مسلح خود را سازمان داده و برای اهداف نظام های سلطه گر ماموریت انجام داده و به نیابت از آن‌ها اقدام می‌کنند.

امیر موسوی با بیان اینکه نظام های سلطه پذیر منبع مهم تامین هزینه های کارخانجات اسلحه سازی نظام های سلطه گر هستند و کشورهای خود را به انبارهایی برای نگهداری تجهیزات ساخت کشورهای سلطه گر در آورده اند اظهار کرد: برای ملت بزرگ ایران قدرت نظامی وسیله ای برای دفاع، بازدارندگی و حفظ آرمان های انقلابی و انسانی است.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین گفت:‌ طبیعت ظلم ستیز و آرمان خواه نظام ما اقتضا می‌کند که ما همواره در برابر ظالمان باشیم و بنابراین ناگزیر در این شرایط باید از آرمان های خود دفاع کنیم و هر روز بر توانمندی ها و قدرت و آمادگی خود بیافزاییم. اکنون نظامیان ما در عین قدرت و اقتداری که دارند، منادی صلح،‌ آرامش و امنیت بوده و به عنوان نماد دفاع حق از باطل و دفاع از مظلوم شناخته شده اند.

امیر موسوی در پایان اظهار کرد: دانشگاه دافوس در ایجاد، حفظ و ارتقای آمادگی نظامیان کشورمان دارای نقش برجسته ای است و این دانشگاه عالی ترین رده آموزش نظامی در حوزه تاکتیکی و عملیاتی محسوب می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس