کد خبر 397877
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در واکنش به پرواز مجدد آنتونوف‌ها افزود: پرواز آنتونوف‌ها بدون اطمینان از استانداردهای پروازی خیانت به مردم است.

 به گزارش مشرق، علی نعمت چهاردولی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به صدور مجوز پرواز دوباره آنتونوف ها از سوی سازمان هواپیمایی، ضمن ابراز تعجب از این اقدام سازمان هواپیمایی، گفت:

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتقاد ما بر این است که باید از توانمندی های داخلی و استعداد مهندسان جوان کشورمان استفاده کنیم و دادن فرصت به این افراد کار قابل تقدیری است اما در عین حال جان مردم بسیار ارزشمند است و از این مهم نباید غافل شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: هر چند سقوط هواپیما و بروز سوانح هوایی یک امر اجتناب ناپذیر است و در تمام نقاط دنیا به وقوع می رسد اما اگر بروز این حوادث در مورد یک نوع خاص هواپیما از حد معمول بگذرد باید نسبت به صدور مجوز پرواز برای این هواپیما ها تردید کرد.

چهاردولی گفت: مسئولینی که علی رغم اعلام ممنوعیت پرواز آنتونوف ها بعد از سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 141 از سوی رئیس جمهوری دوباره دارند به این هواپیماها اجازه پرواز می دهند باید با جدیت و نگرانی بیشتری در مورد این مسئله بررسی کرده و جزئیات را رصد کنند.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد در این شرایط و با توجه به اتفاقات رخ داده در مورد آنتونوف ها دقت عمل در رابطه با دادن مجوز پرواز به این نوع هواپیما بسیار حائز اهمیت است و کسانی که این مجوزها را می دهند باید تمام استانداردها و معیارهای یک هواپیمای استاندارد را بررسی کنند و اگر آنتونوف ها هم این استانداردها را داشتند به این هواپیماها اجازه پرواز دهند در غیر اینصورت نباید با جان مردم بازی کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در خصوص ارائه گزارش سانحه سقوط هواپیما از سوی سازمان هواپیمایی به مجلس،گفت: این موضوع همچنان در حال بررسی است و تا کنون گزارش مدونی به دست ما نرسیده است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحمن ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    همین الآن معلوم کنید اگر اتفاق مرگ باری برای این هواپیما افتاد کی را باید باتهام قتل عمد باید محاکمه کرد کار از خیانت گذشته است .بازی هم در نیارید فقط یک کلام اول معلوم کنید کی را باید به اتهام قتل عمد باید محاکمه کرد
  • مجید ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    اینقدر سریع رفع نقض شدن همشون با هم !!!!!
  • ریتا ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    لطفا برای هر پرواز یک نفر از کسانیکه اجازه پرواز مجدد را دادند نیز همراه مسافران سوار شود .تا انگیزه بیشتری برای استفاده عموم شود .
  • ریتا ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    شاید فیلمهای جنایی زیاد دیده اند .بر تفاوت شده اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس