کد خبر 397789
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

«مردی که اسب شد» جدیدترین اثرسینمایی امیرحسین ثقفی که در جشنواره فیلم فجر، برنده جایزه ویژه «هنر و تجربه» شده است از امروز ۲۳ اسفند ماه در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران می شود.

به گزارش مشرق، «مردی که اسب شد» ساخته «امیرحسین ثقفی » برنده جایزه ویژه گروه هنر و تجربه در جشنواره فیلم امسال، برای اکران نوروزی انتخاب شده است.

ثقفی که در ماه گذشته  فیلم «همه چیز برای فروش » را اکران کرد، در تجربه دیگر خود داستان پدر و دختری که  یک اسب دارند، را روایت می کند. این اسب یادگار مادر این دختر است و او را بسیار دوست دارد. اما اسب بیمار است و زمانی که از بین می رود این مرد به دلیل وابستگی و تعلق خاطری که خودش و دخترش به اسب دارند جای اسب را می گیرد.

این فیلم توانست در جشنواره امسال مورد استقبال هیات داوران بخش هنرو تجربه قرار گیرد.در فیلم « مردی که اسب شد» بازیگرانی هم چون « لووان هفتوان»و «مزدک میرعابدینی» و «ملیسا ذاکری» حضور دارند. این فیلم قرار است در 5 سالن گروه هنرو تجربه در تهران، دیگر سالنها مشهد، گرگان و اصفهان ،اهواز ،قم و... اکران شود.

پیش از این چند فیلم دیگر نیز برای اکران نوروزی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» مشخص شدند فیلم « روزمبادا» برنده سیمرغ بخش «هنرو تجربه» و فیلم « پریدن از ارتفاع کم» فیلم تحسین شده در جشنواره برلین در کنار فیلم سینمایی « گاو» ساخته داریوش مهرجویی قرار است  در این گروه به نمایش در آیند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    یعنی مثل فیلم گاو؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس