کد خبر 397787
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ دسته اول، صادر کرد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم فولاد یزد و صنعت نفت آبادان روز دهم اسفند ماه برگزار شد و از سوی تیم فولاد یزد تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به تیم مقابل و درگیری صورت گرفت. کمیته انضباطی این باشگاه را طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل درگیری عده ای از تماشاگران این تیم با تیم مقابل به پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و تذکر به تیم فولاد نوین اهواز

مسابقه دو تیم فولاد نوین اهواز و فجر سپاسی شیراز روز 10 اسفند ماه برگزار شد و از از سوی لیدر های تیم فولاد نوین اهواز فحاشی مستمر به بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت. کمیته انضباطی طبق مواد 78 و 79 این باشگاه را به تذکر و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه 10 میلیونی برای تیم شهرداری اردبیل

دیدار دو تیم شهرداری اردبیل و نساجی مازندران در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم شهردای اردبیل تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوران صورت گرفت. این تیم به تذکر و همچنین جریمه نقدی 10 میلیون ریالی محکوم شد.

شهرداری بندرعباس 30 میلیون ریال جریمه شد

مسابقه دو تیم شهرداری بندرعباس و راهیان کرمانشاه برگزار شد. تیم شهرداری بندرعباس به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل به جریمه نقدی 30 میلیون ریالی محکوم شد. همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی از جمله برگزاری مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگر، اقدام می کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس