کد خبر 397782
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

فرمانده پلیس فرودگاههای کشور از کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه امام(ره) خبر داد.

 به گزارش مشرق، سرهنگ مهری فرمانده پلیس فرودگاههای کشور، گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه حضرت امام با همکاری مأموران گمرک در هنگام کنترل بارهای ارسالی به خارج از کشور در گمرک فرودگاه، به محموله ای به وزن یک تن و 800 کیلوگرم شامل شش هزار قوطی کنسرو  مشکوک میشوند.

فرمانده پلیس فرودگاههای کشور افزود: با استفاده از سگ های موادیاب مشخص شد که در 60 عدد از این قوطی های کنسرو مواد غذایی، مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی و در میان سایر قوطی کنسروها به صورت پلمپ شده و وکیوم شده قرار دارد.

وی گفت: این محموله تحویل گمرک فرودگاه حضرت امام شده بود که مأموران با استفاده از سگهای موادیاب آنها را کشف می کنند.

سرهنگ مهری گفت: مقصد مواد مخدر لندن بود که تاکنون دو متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و اقدامات لازم هم برای دستگیری سایر متهمان در حال انجام است.

امسال این دومین محموله مواد مخدر است که کشف می شود

فرمانده پلیس فرودگاههای کشور با اشاره به اینکه امسال این دومین محموله مواد مخدر است که کشف می شود، افزود: محموله نخست محتوی 120 کیلوگرم مواد مخدر تریاک بود که در داخل چرخ دنده های صنعتی جاسازی شده و در حال ارسال به لندن بود که کشف شد.

وی با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر افزود: همه خروجی های بار تحت کنترل پلیس است و به هیچ عنوان کسی نمی تواند محموله از را از این طریق و چه از طریق مسافری به خارج از کشور ارسال کند.

وی گفت: بر اساس رصدی که کردیم در سال های 2013 و 2014 از طریق فرودگاهها کسی نتوانسته است مواد مخدر به خارج از کشور منتقل کند.

مهری گفت: موارد متعددی بوده است که مسافران در بار همراه خود مواد جاسازی کرده بودند که همه آنها در فرودگاههای داخل کشور دستگیر و به دست قانون سپرده شده اند.

هشدار به مسافران ، مواظب افراد سودجو باشید

سرهنگ مهری افزود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم و بازار سفرهای نوروزی گرم است برخی افراد سودجو و فرصت طلب، بعضی از افراد ناگاه را طعمه خود قرار می دهند و به آنان اعلام می کنند که هزینه سفر شما را می دهیم و باری را به عنوان امانت برای ما حمل کنید.

وی گفت: در برخی از موارد مسافران برای خیرخواهی بار دیگران را به امانت می گیرند و به خارج از کشور منتقل می کنند.

سرهنگ مهری از مسافران خواست به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی بار امانتی از کسی برای انتقال به خارج از کشور قبول نکنند.

وی گفت: در بعضی از این موارد، دارای جاسازیهای پیچیده مواد مخدر بوده ایم که هموطنان در خارج از کشور گرفتار این موضوع شده و به زندانهای طویل المدت و شرایط بسیار سخت گرفتار شده اند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    کمال احترام و خسته نباشید به همه عزیزان خودم در نیروی انتظامی. بهتر نیست این مواد تا مرزهای خروجی اسکورت بشه و بعد خارج بشه تا بلایی که یه روز همین انگلیسی ها به سر پدران ما آوردن به سر خودشون هم بیاد؟ اگه اونا واسه جوونای ما نقشه میکشن و با هر ترفندی جوونای مارو گمراه میکنن بهتره که کمی هم مزه اینکارشون رو تو مملکت خودشون بچشن. اگه کسی در مخالفت حرفم دلیل منطقی داره بگه تا منم روشن بشم چرا ما نباید با غربیها مثل خودشون رفتار کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس