تماس تلفنی فلورنتینو پرس با مورینیو از آن تماس های محرمانه ای که قرار است حتما توسط روزنامه ها فاش شود نبود، او خیلی با اعتماد به نفس و معمولی با مورینیو تماس گرفت و از این که این خبر را با لبحند همیشگی خود تایید کند هیچ مشکلی نداشت.

شوک سنگین در هیات مدیره رئال مادریدگروه ورزشی مشرق - شکست رئال مادرید در لالیگا و ترس از نداشتن جام قهرمانی در این مبارزه بزرگ هنوز سنگینی هولناک خود را از دوش فلورنتینو پرس و یارانش برنداشته بود که این تیم به رغم صعود به مرحله بعدی از لیگ قهرمانان اروپا مقابل شالکه تن به شکست خانگی داد و هواداران خود را به شدت خشمگین کرد.

پس از نتایج ضعیف رئال در هفته های اخیر، شایعاتی مبنی بر احتمال اخراج کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال شنیده می‌شود. رئال در چند هفته اخیر، ضعیف کار کرده و اختلاف امتیاز 4 امتیاز خود در صدر جدول با بارسا را از دست داد و در حال حاضر، در رده دوم جدول قرار گرفته است. همچنین رئال در اروپا، با وجود برتری 2-0 در خانه شالکه، در برنابئو 4-3 مغلوب این تیم شد و در خطر حذف قرار داشت.

در تیم فوتبال باشگاهی به نام رئال مادرید چندان مهم نیست که کجای جدول باشد و در چه شرایطی روزگار بگذراند، یک شکست حتی اگر همراه با صعود تیم باشد می تواند ارزش سهام این باشگاه را در چین، کره جنوبی، مکزیک، نیویورک، لندن و مادرید کاهش دهد و این یعنی فاجعه و بدتر از این فاجعه آن که روزنامه های مادریدی هم به جانش بیفتند.

تماس تلفنی فلورنتینو پرس با مورینیو از آن تماس های محرمانه ای که قرار است حتما توسط روزنامه ها فاش شود نبود، او خیلی با اعتماد به نفس و معمولی با مورینیو تماس گرفت و از این که این خبر را با لبحند همیشگی خود تایید کند هیچ مشکلی نداشت. در هر حال برای آنکه تیمش وارد بحرانی خودساخته نشود خیلی سریع بر علاقه خود به شخص شخیص آنچلوتی تاکید کرد.

او گفت: «امروز در اینجا حاضر شدم تا با شما صحبت کنم زیرا فشار زیادی روی تیم است. حملاتی که علیه مربی و بازیکنان ما انجام شده، کاملا ناجوانمردانه است. باشگاه کاملا به مربی و بازیکنان ایمان دارد و هر اتفاقی بیفتد، آنجلوتی به کار کردن به عنوان سرمربی رئال ادامه خواهد داد. ما بهترین بازیکنان و مربی ممکن برای رئال را در اختیار داریم. آنها برای باشگاه در سرتاسر جهان، احترام جمع کرده اند. همچنین در کنار هم، جام‌های زیادی برده اند که سالها منتظر آنها بودیم. با ارائه فوتبالی فوق‌العاده آن را کسب کرده اند. رئال مادرید در تاریخش هیچگاه 4 جام کسب نکرده بود بنابراین، این مربی و این بازیکنان، حالا در تاریخ باشگاه قرار دارند. هر اتفاقی هم که بیفتد حتی اگر در ال کلاسیکو دربی هم شکست بخوریم، آنجلوتی سرمربی رئال باقی خواهد ماند.»

شوک سنگین در هیات مدیره رئال مادرید
اکنون آنچلوتی در رختکن استادیوم برنابئو با کاپیتان‌های رئال مادرید جلسه خصوصی برگزار می کند، برخی بازیکنان از مصاحبه با روزنامه ها منع می شوند و بلیت فروشی تور برنابئو به شرط ملاقات با بازیکنان لغو می شود، این اتفاقات معمولا در زمانی از فصل رخ می دهد که رئال مادرید حال و روز خوبی ندارد و فلورنتینو پرس که معمولا درگیر بازار بورس، ملاقات با اعراب، دیدار با حامیان مالی بزرگ در آمریکای شمالی و اروپای شرقی است این روزها مدام در حال قدم زدن در راهرور و صحبت کردن از طریق تلفن همراه خود است.

شوک سنگین در هیات مدیره رئال مادرید
استبان نویسنده آس اسپانیا در تحلیل خود از این روزهای رئال مادرید می نویسد: «تماس تلفنی پرس با مورینیو در حالی صورت گرفته که آقای خاص یا خوشحال هم حال و روز خوبی در چلسی ندارد و هر چند خبر با احتمال بالای تمدید قرارداد او منتشر شده و حتی شایعه این تمدید قطعی و رسمی بر سر زبانها افتاده اما بعید نیست رئال مادرید بار دیگر مرتکب اشتباهی تاریخی شود و ارتکاب به این گناه نابخشودنی از سوی فلورنتینو پرس یک تیشه تاریخی به ریشه تاریخ مادرید خواهد بود!»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس