کد خبر 397106
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

سرمربی شالکه معتقد است رئال‌ مادرید به لطف درخشش ستاره پرتغالی‌اش توانست از سد این تیم بگذرد و به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند.

دی‌متئو: رونالدو سرنوشت 2 بازی را رقم زد
به گزارش مشرق، تیم فوتبال شالکه آلمان شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 4 بر 3 رئال‌مادرید اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد ولی در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 4 از رسیدن به دور بعد بازماند.

روبرتو دی‌متئو پس از حذف شاگردانش از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: شالکه بازی فوق‌العاده‌ای را در مادرید به نمایش گذاشت و رویای صعود به دور بعد را داشت. ما در این بازی 4 بار دروازه رئال را باز کردیم ولی در نهایت نتوانستیم جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را کسب کنیم. هم خوشحالیم هم ناراحت! البته ما کمی هم بدشانس بودیم چرا که در 2 بازی رفت وبرگشت توپ‌های‌مان به تیر دروازه رئال خورد.

وی افزود: کریستیانو رونالدو در بازی رفت و البته این دیدار تفاوت‌ را رقم زد. با وجود اینکه بازی در جو موجود در سانتیاگو برنابئو آسان نیست ولی ما شرایط را برای رئال دشوار کردیم. ما اجازه ندادیم رئال بازی خود را به ما دیکته کند و بازی تحت‌ فشار هم ساده نبود. رئال‌مادرید مربی خیلی خوبی دارد که به خوبی می‌داند باید چه کار کند. آنچلوتی هنوز هم فوق‌العاده و مربی تزار اولی است.

سرمربی ایتالیایی شالکه در پایان خاطرنشان کرد: ما تیم جوانی را در اختیار داریم ولی بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و به همین خاطر احساس خوبی داریم. شالکه 4 گل زد و شجاعانه بازی کرد. وقتی رئال‌ مادرید بازی دارد همه انتظار پیروزی‌اش را دارند. در سانتیاگو برنابئو هم فشار زیادی وجود دارد و هواداران هم حق دارند عقیده خود را نشان دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس