کد خبر 397348
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی خانگی قاطع تیمش برابر شاختار دونتسک اوکراین گفت: این اولین بار در دوران مربیگری‌ام بود که تیمم را با پنج مهاجم به میدان فرستادم.

به گزارش مشرق، قاطعانه‌ترین پیروزی شاگردان پپ گواردیولا در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا رقم خورد جایی که باواریایی‌ها میهمان اوکراینی خود، شاختار دونتسک را با نتیجه قاطعانه 7 بر صفر شکست دادند و در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی، با همین نتیجه راهی مرحله بعد شدند.

گواردیولا در خصوص این بازی به خبرنگاران گفت: مسلماً از این نتیجه بسیار راضی هستیم چون یک برد قاطع محسوب می‌شود. قطعاً بازی با 11 نفر برابر تیمی که برای مدتی طولانی (از دقیقه سوم) 10 نفره است، کار آسانی محسوب می‌شود. شاختار حتی یک موقعیت خطرناک گلزنی هم نداشت. به تیمم بابت بازی خوبی که ارائه کرد تبریک می‌گویم. ما در مرحله یک چهارم نهایی خواهیم بود و این همان چیزی است که انتظار داشتیم و می‌خواستیم.

وی ادامه داد: این اولین بار در دوران مربیگری‌ام بود که تیمم را با پنج مهاجم به میدان فرستادم. در بازی رفت برابر دفاع فشرده حریف مشکلات فراوانی داشتیم و به همین دلیل در این بازی تصمیم گرفتم از فرانک ریبری و آرین روبن در میانه میدان و لواندوفسکی و مولر در خط حمله استفاده کنیم. بازی را تحت سلطه داشتیم. شاختار تیم واقعاً با کیفیتی است به خصوص در خط حمله و من این را می‌دانستم. آسان‌تر شدن کار ما در این بازی تا حدی به خاطر داشتن یک بازیکن بیشتر بود.

سرمربی بایرن‌مونیخ تصریح کرد: بازی برای ما در پایان 90 دقیقه تمام شده بود نه زمانی که حریف 10 نفره شد. اگرچه ما بازی بسیار خوبی ارائه کردیم اما رقابت در لیگ قهرمانان اروپا همیشه بسیار سخت است. از عملکرد هولگر بداشتوبر بسیار راضی هستیم. او پس از دو سال خانه‌نشینی به سبب مصدومیت به جمع ما برگشته است. او بسیار خوب و با سری بالا بازی می‌کند و حواسش به جاگیری سایر هم‌تیمی‌های خود هست. امیدوارم او برای مدتی طولانی بازی کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس