کد خبر 397259
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

شاید انیشتین بعدی یک زن ایرانی ۲۷ ساله با نام زهرا حقانی باشد

به گزارش مشرق، مجله فوربس نوشت: «شاید انیشتین بعدی یک زن ایرانی ۲۷ ساله با نام زهرا حقانی باشد».
 
خیلی سخت است که کسی انیشتین را دوست نداشته یا کسی به کارهای تحقیقاتی او علاقه نداشته باشد. نشریه فوربس در مقاله ای می نویسد: « انیشتین بعدی شاید یک زن ایرانی ۲۷ ساله با نام«زهرا حقانی» باشد. او یک محقق ایرانی است که دکترای خود را در مطالعات نیروی جاذبه زمین و اختر شناسی از دانشگاه شهید بهشتی ایران دریافت کرده و اکنون به عنوان استادیار دانشکده فیزیک در دانشگاه دامغان مشغول فعالیت است.
 
وی به تشریح نظریات و تئوری های آلبرت انیشتین و کشفیاتی که در سال های اخیر بر اساس فرضیه ها از جمله تصویر برداری های دوربین فضایی هابل از یک ستاره در حال انفجار که نور برآمده از آن گروهی از کهکشان ها را نابود کرده، می پردازد.
 
نشریه فوربس می نویسد: «شرکتی با نام «اسپارو» در حال تحقیق و تهیه گزارشی از اسامی دانشمندان و پژوهشگرانی از سراسر دنیاست که در رابطه با انیشتین به تحقیق می پردازند و زهرا حقانی، یکی از افرادی است که توجه این شرکت را به خود جلب کرده تا نظریات و بررسی های او مورد توجه قرار گیرد.»
 
این شرکت از زهرا حقانی به عنوان «انیشتن آینده» یاد کرده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    درود به شرفت درود هموطن
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    افتخارش این است که بدون رفتن به خارج و در کشور خودش به جایی رسیده است. گر چه افتخار واقعی زن باز هم اینها نیست. آن زنانی که واقعا باید افتخار کنند مادران شهدا هستند.
  • نیکان ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 0
    امیدوارم حواس مون به این بنده خدا باشه تا او رو هم مثل خیلی های دیگه سریع به یه عنصر ضد نظام تبدیلش نکنن..!
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 0
    چند هزار کیلومتر آن طرف تر ، لیست تمام دانشمندان ، نخبه ها و حتی نخبه های احتمالی را دقیق دارند به همراه اسم و مشخصات و آدرس . نخبه بماند ، برادر من مربی شناست و درکارش فوق العاده و انگلیسی بلد اما اصلا معروف نیست ، چند روز پیش نامه ای از استرالیا میل شد که بیا اینجا از هر لحاظ حمایت می شوی . من ماندم که برادر من را چه طور شناسایی کردند ، ایشون فعالیت اینترنتی کمی هم دارند . واقعا مسئولین باید شرایطی را فراهم کنند که نخبه های علمی و دانشمندان را راضی به ماندن کنیم .
  • هوشنگ ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 0
    ایرانی ها در همه چیز نابه هستند منتها کسی قدر انها را نمی داند وباید حتما از یک نشریه خارجی تایید شود که مثلا فلانی نابغه است یا چنین که حضرات هم به به بگویند وگرنه ما خود که عقل راس درستی نداریم واقعا که زشت است این همه وابستگی فکری بیایید خودمان را بهتر بشناسیموقدر متفکران را بدانیممثلا همین سلول های بنیادین همین ااستفاده از انرژی هسته ای همین موشک های متنوع وهزاران اختراع دیکر مثلا همین ها کار کمی بود حال انکه انها هیچکدام را تایید نکردند وحتی تهدید هم کردند وهنوز هم میکنند که اصلا حق این کار را نداشتیدچرا ما از وابستگی فکری به امریکا واروپا بیرون نمی اییمچرا خودمان را نمی شناسیمچرا کا قدرت ما می توانیم را باور نکردیمحتما باید انها بیایند بگویند تا باور کنیم که چه هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس