کد خبر 397172
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

مربی تیم استقلال گفت: اگر فردا ما یا نفت بازنده شویم از قهرمانی دور نخواهیم شد.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار استقلال و نفت تهران اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم مهم است دو تیم بالای جدول هستند و ما هم استقلالی هستیم که مدعی قهرمانی است امیدوارم بازی خوبی برگزار شود و می‌دانم که همه این موضوع هم عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: نفت تیم خوب و جوانی دارد و استقلال هم از بازیکنان خوبی بهره‌مند می‌شود امیدوارم فردا بتوانیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی درباره اینکه اگر استقلال فردا بازی را ببازد از قهرمانی دور خواهد شد، اظهار داشت: اعتقادی به این موضوع ندارم چرا که 7 بازی و 21 امتیاز دیگر باقی مانده و قبول ندارم که اگر بازی فردا را ببازیم از قهرمانی دور خواهیم شد و این موضوع برای حریفمان هم مطرح است.

زرینچه در خصوص محرومان یا مصدومان استقلال در بازی فردا تصریح کرد: کرار را به دلیل محرومیت و امید ابراهیمی را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و میلاد فخرالدینی احتمال دارد به بازی فردا نرسد هر چند که دیروز با تیم تمرین کرد. میلاد نوری هم همین شرایط را دارد و کادر پزشکی تلاش می‌کند که این بازیکنان به این بازی برسند و بقیه هم هستند که جای نگرانی نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس