کد خبر 396886
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: 6 پرسپولیس را کسی ندیده اما 4 استقلال را به خوبی لمس و احساس کردند.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد کامل نبودن تیم استقلال در بازی با نفت تهران گفت: تیم ما کامل نیست و چند بازیکن را در اختیار نداریم اما استقلال تیم بزرگی است و بازیکنانی که در این تیم حضور دارند شرایط را به خوبی درک می‌کنند. بازی حساسی با نفت تهران داریم که این مسابقه می‌تواند گام بلندی به سوی قهرمانی باشد. امیدوارم از همه توانایی خود استفاده کنیم تا موفق شویم. با همه احترامی که برای منصوریان قائل هستم و او از دوستان صمیمی من است. امیدوارم که بعد از این مسابقه او در زندگی ورزشی و خصوصی‌اش موفق باشد و ما هم در این بازی گام بلندی به سوی قهرمانی برداریم.

عنایتی افزود: وقتی پای رقابت به میان می‌آید رفاقت‌ها حفظ می‌شود اما همه در زمین برای موفقیت تلاش می‌کنند و بعد از این بازی امیدوارم که منصوریان موفق شود.

کاپیتان استقلال در مورد شرایط جسمانی بازیکنان گفت: وقفه‌هایی که در لیگ ایجاد می‌شود مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند. امیدوارم که تا روز پنجشنبه به فرم اصلی خود برگردیم امروز آخرین جلسه تمرین پرفشار است. و امیدوارم که تا روز پنجشنبه به صد در صد آمادگی برسیم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه محسن بنگر گفته تیمی که در دربی بازنده می‌شود نباید حرف بزند گفت: بنگر از دوستان صمیمی من است اما 6 پرسپولیس را کسی ندیده حتی خودشان هم ندیده‌اند اما 4 استقلال را همه حس و لمس کرده‌اند. 4 ماه را همه دیده‌اند. به هر حال رویاپردازی هم هست. در دربی برگشت استقلال متفاوت‌تری را خواهید دید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس