کد خبر 396741
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

مادر شهید علی سلیمانی گفت: جوانان با الگوگیری از سیره شهدا در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران گام‌های اساسی بردارند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، زهرا جباری اظهار کرد: از آغاز جنگ تحمیلی، فرزندم هوای جبهه‌ها را در سر می‌پروراند و اعتقاد داشت که آحاد جامعه نسبت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه دارند.

وی افزود: فرزندم معتقد بود که هم اکنون امام خمینی از مردم ایران می‌خواهد که با حضور در جبهه‌ها از کیان ایران زمین دفاع کنند و همه کسانی که توانایی مقابله با دشمن بعثی را دارند باید به ندای امام لبیک گفته و با حضور در جبهه‌های نبرد دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کنند.

این مادر شهید خاطرنشان کرد: عشق و علاقه علی به امام باعث شد دو برادر بزرگترش هم رهسپار جبهه‌ها شوند. من و پدر علی نه تنها نسبت به اعزام فرزندان‌مان به جبهه‌ها اعتراض نمی‌کردیم بلکه از این احساس غیرتمندی و وطن‌دوستی آنان بسیار خوشحال بودیم؛ چرا که در آن روزگار اگر جانفشانی‌ها و ایثاری‌های امثال فرزندان ما نبود امروز این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت و معلوم نبود که چه بر سر انقلاب اسلامی می‌آمد.من و دیگر مادران شهدا فرزندان رشید خود را به جبهه‌ها فرستادیم و داغشان را در دل نگاه می‌داریم و در مقابل از مادران امروز جامعه انتظار داریم که فرزندان خود در راستای آرمان‌های شهدا تربیت کنند و جانفشانی‌های آنان را به فرزندانشان انتقال دهند. فرزند شهید من با وجود اینکه 20 سال بیشتر نداشت بر خود لازم دانست تا در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و تا آخرین قطره‌های خون خود از خاک و ناموس وطن دفاع کند.

این مادر شهید تاکید کرد: امروز نیز جوانان و نوجوانان وطن وظیفه دارند تا خود را با سلاح تقوا تجهیز کرده و با تحصیل علم ودانش و کار و تلاش شبانه‌روزی درخت انقلاب اسلامی را که با خون امثال علی آبیاری شده است را به ثمر بنشانند.

وی در پایان گفت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید بدانند که جنگ دشمن با انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و دشمنان وطن با هجمه‌های فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی در صدد براندازی این نظام مقدس هستند بنابراین جوانان وظیفه دارند تا با الگوگیری از سیره شهدا در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران گام‌های اساسی بردارند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس