سوشا مکانی وقتی در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم برای نفت بازی می کرد، هر 38 دقیقه یک بار مغلوب ضربات بازیکنان استقلال شده است.

گروه ورزشی مشرق- حساس ترین دیدار ایستگاه 23 لیگ برتر را دو تیم مدعی استقلال و نفت با این پیش زمینه برگزار خواهند کرد که در طول ادوار لیگ برتر آبی‌ها 4 مرتبه رقیب خود را شکست داده اند و نفتی‌ها 2 بار. این دو تیم در 9 بازی رو در روی خود 3 بار هم به تساوی رسیده اند.

نکته قابل توجه در بررسی این آمار شکست هایی است که نفت در حضور سوشا مکانی سنگربان فعلی پرسپولیس برابر استقلال متحمل شده است؛ آبی ها در مجموع 4 مرتبه موفق به شکست دادن نفت شده اند در شرایطی که سنگربان حریف در 3 دیدار سوشا مکانی بوده است.

سوشا هر 38 دقیقه یک گل از  استقلال خورده
دروازه‌بان فعلی پرسپولیس هفته هفدهم لیگ یازدهم با پیراهن نفت برابر استقلال به میدان رفت و 2 گل دریافت کرد. نفت با مکانی در بازی برگشت شکست 2-0 خود را با شکستی سنگین تر(0-3) عوض کرد. این دروازه بان در بازی رفت لیگ دوازدهم نیز یکی از مردان تیمی بود که در ایستگاه 13 مسابقات به استقلال امیر قلعه نویی 1-2 باخت.

قابل توجه اینکه نفت در بازی برگشت لیگ 12 بعد از اینکه حامد فلاح زداه را جایگزین مکانی کرد و آبی ها را 1-1 متوقف نمود و این اولین امتیاز نفت برابر استقلال پس از 2 سال و 7 ماه بود.

زبان آمار می گوید سوشا مکانی با پیراهن نفت طی 270 دقیقه 7 گل دریافت کرده است. یعنی سنگربان فعلی قرمزهای پایتخت به طور متوسط هر 38دقیقه یک گل از بازیکنان رقیب سنتی پرسپولیس دریافت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ali ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    رحمتی هم تو 10 دقیقه 3 تا خورد.........فروزان هم در 10 دقیقه 2 تا خورد.......... به طور میانگین در 10 دقیقه پایانی دربی ها، دروازه بانان استقلال هر 3 دقیقه یک گل نوش جان می فرمایند......................
  • مجید ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف النگوهات نشکنه
  • علیرضا ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    این 10 چه میکنه الان تو لیگ چندبار باختین خخخخخ
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    هرگاه سخن از 666666می آید نام استقلال می درخشد...تعداد رای ها رو نگاه کنید
  • محمد ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    تیم سر راهی که کری نمیخواد ازبیانات درخشان اقای درخشان
  • F H ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    این که چیزی نیست دروازه بون استقلال تو نود دقیقه هر 15 دقیقه یه گل خورده سر جمع میشه شیش تا هاهاهاهاهاها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس