کد خبر 396614
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در بلغارستان با صلاحدید کادر فنی در وزن ۸۵ روی تشک می‌روم.

به گزارش مشرق، حبیب اخلاقی در ارتباط با آخرین شرایط تمرینی خود اظهار داشت: چند روزی است که اردوها شروع شده و طبق روال نیز پیش می‌رویم تا برای مسابقات آتی آماده شویم.

وی افزود: در اردوی جدید به شدت دنبال افزایش وزنم هستم و بار دیگر تلاش خواهم کرد تا پس از کاهش وزن اجباری که در جام جهانی داشتم به وزن طبیعی بازگردم تا قدرت لازم جهت حضور در وزن 85 کیلوگرم را داشته باشم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان خاطرنشان کرد: وزن کم کردن در جام جهانی خیلی آزارم داد و در کشتی اول خیلی اذیت شدم و اگر در حالت طبیعی قرار داشتم با اختلاف کشتی‌گیر آذری را شکست می‌دادم. به هر شکل این وزن کم کردن روی بدنم تاثیر منفی زیاد گذاشت و کشتی برده را باختم.

اخلاقی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است در مسابقاتی پیش از حضور در انتخابی تیم ملی شرکت کنید یا نه، عنوان کرد: هرچه نظر کادر فنی باشد اجرا خواهم کرد و طبیعی است اگر تورنمنتی باشد و نام من در آن قرار بگیرد خواهم رفت.

وی ادامه داد: آن‌گونه که شنیده‌ام راهی تورنمنت بلغارستان خواهم شد و شاید صلاح بدانند که به این مسابقات بروم و من نیز برای حضور در وزن 85 کیلوگرم این مسابقات آماده می‌شوم. به هر ترتیب از این پس دیگر به وزن پیشینم یعنی 80 کیلوگرم بازنمی‌گردم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس