کد خبر 396590
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۳

یک پایگاه خبری به رمزگشایی اهداف سناتور تندروی آمریکایی از انتشار نامه‌ای ضدایرانی درباره توافق هسته‌ای احتمالی پرداخته است.

به گزارش مشرق، یک پایگاه اطلاع‌رسانی افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا بامداد سه‌شنبه از نشست «تام کاتن»، سناتور تنظیم‌کننده نامه ضدایرانی با پیمانکاران دفاعی و تسلیحاتی خبر داد.

پایگاه «اینترسپت» نوشت «کاتن» به فاصله کمتر از 24 ساعت از انتشار نامه مورد نظر، نشستی پشت درهای بسته با «انجمن ملی صنایع دفاعی» آمریکا دارد.

انجمن ملی صنایع دفاعی به نوشته اینترسپت یک گروه لابی‌گر برای پیمانکاران مسائل دفاعی است. اعضای این انجمن را مدیران اجرایی بنگاه‌های نظامی مانند «نرث‌دارپ گرومن»، «من‌تک اینترنشنال»، «بوئینگ» و برخی شرکت‌های دیگر تشکیل می‌دهد.

«تام کاتن» از جمله نمایندگان جمهوری‌خواه تازه وارد در کنگره است که به شدت حامی افزایش بودجه‌های نظامی آمریکا و سیاست خارجی جنگ‌طلبانه است.

«دیوید رامسی» از روزنامه‌نگاران آمریکایی پیش از این گفته بود «کاتن» را می‌توان در هر موضوعی اعم از سوریه، ایران، روسیه، داعش، پهپادهای آمریکا، جاسوسی آژانس امنیت ملی و غیره در صف تندروترین گروه‌ها یافت.

وی همچنین از حامیان حمله نظامی به ایران است. کاتن در ماه دسامبر از دولت آمریکا خواسته بود رژیم صهیونیستی را به بمب‌افکن‌های B-52  و همچنین بمب‌های سنگ‌شکن مجهز کند. انجمن ملی صنایع دفاعی آمریکا سازنده هر دوی این تجهیزات نظامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    بازم این ژیگول
  • حمید ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    تو برای ما همان کارتن هستی که اگر حرکت اصافی بکنی یا زیر پا لهت می کنیم یا می اندازیم داخل سطل آشغال
  • محسن از اصفهان ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    این بدبخت تقصیر نداره، برای ورود به سنای آمریکا تعهداتی را به شرکتهای اسله سازی آمریکایی و همچنین صهیونیستهای آمریکا داده که باید به آنها عمل کند. حال برای عمل به آن تعهدات دارد این چنین خود را به آب و اتش می زند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس