کد خبر 396350
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

فرمانده نیروی انتظامی ناجا با اشاره به این مطلب که ساعات پایانی مسئولیت بنده در ناجاست گفت: از همه همکارانم تشکر می‌کنم.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در همایش سراسری روسای پلیس راه و راهور ناجا با اعلام این خبر که اکنون ساعات پایان مسئولیت بنده است، از نیروهای راه و راهور خداحافظی کرد.

وی گفت: متاسفانه رسم ناپسندی است در کشور ما وجود دارد و هرکسی که می‌آید تمام گذشته‌ها را نفی می‌کند، در حالی که پس از پایان مسئولیت‌اش چنین مساله‌ای دامن خودش را هم خواهد گرفت. ورود آقای احمدی‌نژاد به این موضوع در سال 84 بسیار مهم بود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر از تلاش‌های نیروهای راهور ناجا تصریح کرد: در دهه‌ای که در خدمت شما بودم مانع کشته شدن صدها و هزاران نفر در اتفاقات جاده‌ای شدیم. ما خیلی راحت از تعداد کشته‌شدگان حرف می‌زنیم در حالی که حتی کشته شدن یک نفر هم بسیار سخت است و ارزش جان انسان با هیچ قیمتی قابل مقایسه نیست.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: خدمت شما ممکن است به مذاق عده‌ای خوش نیاید، اما مانند سخت‌گیری پدری که برای تربیت فرزندش روا می‌دارد. تربیت و تادیب رانندگان از سوی راهور ناجا مشفقانه و دلسوزانه است نه کینه‌توزانه.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس