کد خبر 396294
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

کارشناس دوومیدانی گفت: موافقت وزارت ورزش با استعفای داوری عیدی آنها به جامعه دوومیدانی خواهد بود.

به گزارش مشرق، ایرج حصیبی در مورد اینکه افشین داوری اعلام کرده از فدراسیون دوومیدانی می‌رود، اظهار داشت: به نطر من داوری چند ماهی هم اضافه مانده است، چون بعد از نتایج ضعیف در بازی های آسیایی منتظر بودیم وزارت ورزش زودتر دست به کار شود. به هر دلیلی که خودشان می‌دانند، یک مقدار تامل کردند. به هر حال بازی‌های آسیایی ویترین دوومیدانی در سال جاری بود.

وی ادامه داد: شنیده‌ام که او می‌خواهد برای نمایندگی مجلس نامزد شود و حالا فرد جدیدی که قرار است بیاید باید سالها زحمت بکشد تا ناکامی 2، 3 سال گذشته را جبران کند. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش با قبول استعفای وی عیدی خوبی را به جامعه دوومیدانی بدهند. دوومیدانی در حال حاضر یک فدراسیون شکست خورده است.

کارشناس دوومیدانی با اشاره به اینکه 21 نفر به بازی‌های آسیایی اعزام شده بودند، گفت: از این تعداد تنها 2 مدال گرفتیم و به نطر من تیمی که اعزام شده بود به خوبی اداره نشد. 141 مدال در این رقابت‌ها توزیع شد که تنها دو مورد برای ما بود. این دو مدال هم توسط حدادی و لیلا رجبی کسب شد. آنها هم چند سالی است که بدون مربی کار می‌کنند. لیلا رجبی در حال حاضر از زمانی که در بلاروس پرتاب می‌کرد هم رکوردش کمتر شده است.

حصیبی در پایان گفت: برای انتخاب فرد جدید وزارت ورزش قطعا دو گزینه پیش رو دارد، یا فردی را می‌آورد که در این رشته بوده است یا شخصی را می‌آورد که مدیر است و در کنارش افراد فنی هم می‌گذارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس